کد مطلب: 

191324

حمایت ١٠ میلیارد ریالی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تلکام ٢٠١۶

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) از حمایت ١٠ میلیارد ریالی صحا از شرکت های حاضر در نمایشگاه تلکام ٢٠١۶ خبر داد.
حمایت ١٠ میلیارد ریالی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تلکام ٢٠١۶

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی صحا، دکتر  علی وحدت، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صحا که به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت به بازدید از هفدهمین دوره از نمایشگاه تلکام رفته بود، در حاشیه بازدید از شرکت های فعال این بخش، گفت: در این نمایشگاه علاوه بر ارائه توانمندی های شرکت های داخلی، آخرین دستاوردهای کشورهای خارجی در زمینه صنعت مخابرات جهت فراهم آوردن بستر مناسب جهت انتقال بیشتر فناورهای روز به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در راستای رسالت اصلی خود یعنی کمک به تامین مالی شرکت های فعال حوزه الکترونیک کشور همواره در نمایشگاه های این بخش حضور فعال داشته و تلاش کرده است که در حد توان زمنیه های حمایت از این صنعت را فراهم کند.

وحدت ادامه داد: حمایت از شرکت های الکترونیک برای حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی یکی از زمینه های حمایتی صحا به شمار می رود ؛ در همین راستا صندوق به میزان ١٠ میلیارد ریال از شرکت هایی که در هفدهم نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تلکام ٢٠١۶) شرکت کرده اند، حمایت می کند.

خاطرنشان می شود؛ در این بازدید، مهندس رستگار رئیس سندیکای صنعت مخابرات، مهندس خانکشی زاده رئیس اداره ارزیابی طرح ها، مهندس حجارزاده رئیس اداره نظارت بر طرح ها و کارشناسان صحا، مدیرعامل صندوق را همکاری می کردند.

گفتنی است؛ غرفه صحا در این نمایشگاه برای معرفی خدمات و تسهیلات به فعالان این بخش در سالن ١٠-١١ نمایشگاه بین المللی تهران است و کارشناسان صندوق آمادگی ارائه توضیحات درخصوص تسهیلات صندوق را دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-30 12:08

افزودن دیدگاه جدید