کد مطلب: 

191316

شرکت مخابرات ایران باید هزینه‌هایش را مدیریت کند

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، گفت: برنامه ره نگاشت تحول شرکت مخابرات ایران در صورتی موفق اجرا خواهد شد که همه با هم همدل و هم پیمان باشیم و بتوانیم در نهایت بهترین خدمات را به مشتریان خود که قلب ره نگاشت 5 ساله مخابرات می باشند ارائه کنیم.
شرکت مخابرات ایران باید هزینه‌هایش را مدیریت کند

به گزارش سیتنا، رسول سرائیان در همایش ره نگاشت تحول شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه برنامه پنج ساله تحول، نقطه عطف مخابرات در ورود به بازارهای جدید کسب و کار است بیان کرد: باید با تمام وجود همه ما در هر پست و مقامی که هستیم در اجرای برنامه ره نگاشت به یکدیگر کمک کنیم.

وی مشتری را محور اصلی برنامه تحول دانست و گفت: در برنامه تحول، به مشتری نزدیک می شویم و با تحلیل رفتار او به حداقل فاصله و درک مشترک دست می یابیم. البته لزوم تحقق این امر ، دیجیتالی شدن ارایه تمامی خدمات به مشتری است.

وی گفت: آینده متعلق به IT  می باشد و ما باید بتوانیم به درستی از وسایل دیجیتالی امروز به خوبی در شغل های خود استفاده کنیم .زیرا استفاده از فناوری های دیجیتال برای ایجاد تحول در مدل های کسب و کار تاثیر گذار است.

سراییان در بخش دیگری از سخنان خودش با اشاره به اینکه تمام برنامه 5 ساله مخابرات ایران توسط مدیران و کارکنان اجرائی خواهد شد بیان کرد: تنها راه موفقیت در ره نگاشت داشتن روحیه و انگیزه بالا در بین کارکنان می باشد و ما باید به بهترین نحو ممکن این انگیزه را برای کارکنان در بخش های مختلف ایجاد کنیم.

وی افزود:در این مسیر ما به کارکنانی احتیاج داریم که خود را در معرض مشکلات قرار دهند ، مشتاق به یاد گرفتند و علاقه مند به کار تیمی باشند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران برنامه تحول را فرایندی آگاهانه و از پیش برنامه ریزی شده عنوان کرد و افزود: ارتقای آمادگی و تغییر رفتار کارکنان، ذوب شدن اندیشه ها ورفتارهای سنتی، ثبت ارزش های نوین وتغییر بنیادی در فرهنگ سازمان مهمترین دامنه های برنامه های تحول در بخش نیروی انسانی است.

دکتر سراییان از اعتماد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مخابرات به عنوان یک فرصت یاد کرد و افزود: اگر با اجرای موفق برنامه تحول بتوانیم اعتماد سهامداران را همواره جلب کنیم، مطمئنا یک اعتبار بزرگ بین المللی کسب خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برنامه تحول پنج ساله، شروع نقطه عطف دیگری برای مجموعه مخابرات است، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران در کنار ماموریت ملی خود با توجه به خصوصی بودن، نیاز به مدیریت هزینه و تبدیل شدن به یک کسب و کار سودآور را دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات ایران چاره ای جز آغاز سفر تحول ندارد و در غیر این صورت دچار شکست خواهیم شد. زیرا تطابق با تغییرات محیطی لازمه بقا و موفقیت در هرعرصه ای به خصوص عرصه سیال و به روز ICT است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-29 16:49

افزودن دیدگاه جدید