کد مطلب: 

191307

کاهش حجم بدهی‌های مخابرات به زیرساخت

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: بدهی‌های شرکت مخابرات ایران به ما در سال 93 تقریبا کامل تسویه شد. در سال 94 هم بدهی‌ها تعیین تکلیف شد، بخشی از آن پرداخت شد و بخش دیگر آن تعیین تکلیف شد و چک دریافت کردیم.
کاهش حجم بدهی‌های مخابرات به زیرساخت

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس محمد جواد آذری جهرمی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت کشور که طی بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام در غرفه‌ی سیتنا در این نمایشگاه حضور یافته بود، در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا پیرامون آخرین وضعیت بدهی شرکت مخابرات ایران به شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: مصوبه‌ی 237 یک پتانسیل خوب برای تعیین تکلیف بدهی‌های ما بود، چون بنا بر مصوبه، اعمال تعرفه‌ی جدید منوط به تعیین تکلیف بدهی‌های گذشته بود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادامه داد: لذا هر دو طرف از این فرصت استفاده کردند. بدهی‌های شرکت مخابرات ایران به ما در سال 93 تقریبا کامل تسویه شد. در سال 94 هم بدهی‌ها تعیین تکلیف شد، بخشی از آن پرداخت شد و بخش دیگر آن تعیین تکلیف شد و چک دریافت کردیم. در سال 95 هم بدهی‌های شرکت مخابرات ایران به زیرساخت وجود دارد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت کشور در عین حال تاکید کرد: مقداری اختلاف حساب با شرکت مخابرات برای سال 92 و ماقبل آن همچنان وجود دارد که در حال مذاکره هستیم.

وی، افزود: بخشی از اختلاف حساب‌های ما با مخابرات طبیعی است چون یکی از بزرگترین مشتریان ما، شرکت مخابرات ایران است و طبیعی است که این اختلاف مالی وجود داشته باشد، ولی اختلاف مالی فعلی اختلاف مالی انباشته‌ی گذشته نیست که مثلا 400 میلیارد حجم بدهی مخابرات وجود داشت.

رئیس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت، خاطرنشان کرد: در نهایت می‌توان گفت که اقدامات بسیار مهمی برای کاهش حجم بدهی‌های مخابرات به ما انجام شده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پایان تاکید کرد: تیم جدید در شرکت مخابرات ایران همدلی بسیار خوبی دارند و تلاش دارند تا مسائل و مشکلات را برطرف کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-29 13:34

افزودن دیدگاه جدید