کد مطلب: 

191291

افزایش همکاری‌های مخابرات ایران و مخابرات در حوزه‌ی FTTH

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح پروژه FTTH که در ایران توسط شرکت مخابرات مورد استفاده قرار گرفته، تاکید کرد: تجربه موفق کشور ایران در این زمینه فرصت مناسبی را فراهم آورده تا با تشکیل تیم مشارکتی با گروه مخابرات ویتنام همکاری های لازم در این مورد به عمل آید.
افزایش همکاری‌های مخابرات ایران و مخابرات در حوزه‌ی FTTH

به گزارش سیتنا، نشست مشترک هیئت ویتنامی با مدیرعامل مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام در راستای برقراری تعاملات دو سویه و بهره گیری از تجارب صنعت مخابرات ویتنام و شرکت مخابرات ایران در چهارمین روز  هفدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام ۲۰۱۶ تهران برگزارشد.

در این نشست که بین دکترسراییان و هیات همراه با هونگ تین رییس بخش فناوری VNPT برگزار شد،دو طرف بر ضرورت گسترش همکاری های دوجانبه تاکید کردند و راهکارهای برقراری تعاملات دو سویه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین دکتر سراییان با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های شرکت مخابرات ایران برای توسعه فناوری FTTH با تکیه بر تجارب نیروهای متخصص شرکت گفت: با مشارکت و مهم افزایی توانمندی های مخابرات ایران و متخصصین کشور ویتنام می توان زمینه همکاری های بیشتر را فراهم کرد.

در این نشست هونگ تین  رییس فناوری گروه مخابرات ویتنام ضمن استقبال از پیشنهاد همکاری و ابراز خرسندی از کیفیت و سرویس های شرکت مخابرات ایران بر لزوم تدوین MOV و به امضا رسیدن تفاهمنامه های مربوطه تاکید کرد.

دکتر سراییان معرفی افراد متخصص از گروه مخابرات ویتنام برای برقرای ارتباط Contact Points را خواستار شد تا بصورت اجرایی و عملیاتی و به شکل کارشناسی تری زمینه های همکاری، مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین در تشریح ویژگی های سرویس FTTH برای گروه مخابرات ویتنام افزود: بهترین مکان برای ایجاد یک Joint Venture و انجام سرمایه گذاری مناسب مرکز دانشگاهی، مجتمع های تجاری، سازمان های دولتی، فروشگاه ها و مراکز خرید بزرگ و شهرهایی هستند که به لحاظ تجاری و درآمدزایی در وضعیت مناسبی قرار دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-28 11:53

افزودن دیدگاه جدید