کد مطلب: 

191263
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

برای اولین بار سهامداران و هیات مدیره‌ی مخابرات روی یک برنامه اتفاق نظر دارند/ FMC در تمام حوزه‌های شرکت مخابرات لازم و حیاتی است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: برای اولین بار سهامداران و هیات مدیره روی یک برنامه اتفاق نظر دارند و آن هم طرح یکپارچه سازی است. این اتفاق مسئولیت بزرگی را متوجه ما می‌کند که باید با موفقیت آن را پیاده سازی کنیم تا اعتماد ذی نفعان کسب شود.
برای اولین بار سهامداران و هیات مدیره‌ی مخابرات روی یک برنامه اتفاق نظر دارند/ FMC در تمام حوزه‌های شرکت مخابرات لازم و حیاتی است

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر سراییان، که در آیین تبیین اقدامات اجرایی گام اول یکپارچه سازی شرکت مخابرات ایران سخن می‌گفت، افزود: انجام هرگونه اقدامی در جهت تحول سازمان اگر با باور قلبی همراه باشد، همسویی و مشارکت را افزایش می دهد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گام اول یکپارچه سازی را مهم و تعیین کننده ارزیابی کرد و گفت: برای اولین بار سهامداران و هیات مدیره روی یک برنامه اتفاق نظر دارند و آن هم طرح یکپارچه سازی است. این اتفاق مسئولیت بزرگی را متوجه ما می‌کند که باید با موفقیت آن را پیاده سازی کنیم تا اعتماد ذی نفعان کسب شود.

دکتر سراییان گام اول یکپارچه سازی را یک قدم از برنامه تحول عنوان کرد و گفت: هر چقدر فاصله تا گام های بعدی را کم کنیم، زودتر به هدف تعیین شده و چشم انداز ترسیم شده خواهیم رسید.

وی تقویت اشتیاق و عشق به مشتری را در شرایط کنونی ضروری دانست و تاکید کرد: کسب و کار هر بنگاه اقتصادی وابسته به مشتری اوست، از این رو مشتری قلب تپنده سازمان محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ساختار اجرایی ره نگاشت 5 ساله تحول شرکت را یک ساختار پروژه محور دانست و اظهار کرد: یک شرکت نمی تواند صدها مدیر داشته باشد، اما می تواند صدها پروژه و صدها مجری پروژه داشته باشد.

دکتر سرائیان از اعتماد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به عنوان یک فرصت یاد کرد و افزود: اگر با اجرای موفق برنامه تحول بتوانیم اعتماد سهامداران را همواره جلب کنیم، مطمئنا یک اعتبار بزرگ بین المللی کسب خواهیم کرد.

وی شکل گیری همگرایی را نقطه عطف برنامه ره نگاشت عنوان کرد و افزود: FMC در شرکت مخابرات ایران در تمام حوزه های آن لازم و حیاتی است. اگر این مهم به صورت کامل اجرا نشود، اقدامات دیگر در مسیر تحول بی اثر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان از تمام مدیران استان ها خواست در هر مقام و جایگاهی باشند با اعتقاد و باور قلبی و تلاش مضاعف در جهت اجرای برنامه تحول بکوشند.

گفتنی است؛ آیین تبیین اقدامات اجرایی یکپارچه سازی دوشنبه 5 مهرماه 95 با حضور مهندس قنبری، رئیس هیات مدیره، دکتر سرائیان، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و مخابرات استان ها برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-27 09:14

افزودن دیدگاه جدید