کد مطلب: 

191237
ارائه‌ی "خانواده بی‌نهایت" رایتل در پنج بسته؛

بسته‌های جدید نامحدود رایتل برای مشترکین دایمی

مشترکین سیم‌کارت‌های دایمی از این پس می‌توانند با استفاده از بسته‌های جدید رایتل در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند.
بسته‌های جدید نامحدود رایتل برای مشترکین دایمی

به گزارش سیتنا، روابط عمومی رایتل، خبر داد: هم­راستا با تحولات جهانی در حوزه خدمات ارتباطی بسته‌های جدید این اپراتور به به‌گونه‌ای طراحی شده است که اکثر سرویس‌های آن نامحدود باشد. بنابراین آن دسته از مشترکین دایمی رایتل که با توجه به شرایط شغلی، تحصیلی یا خانوادگی خود استفاده زیادی از خدمات ارتباطی در داخل یا خارج از کشور دارند و همواره نگران هزینه‌های بالای آن هستند، می‌توانند با خرید این بسته‌ها بدون نگرانی از مصرف خود با کمترین هزینه از خدمات ارتباطی بهره‌مند شوند.

در طرح جدید رایتل که "خانواده بی‌نهایت" نام دارد، 5 بسته شامل بی‌نهایت کلاسیک، بی‌نهایت نقره‌ای، بی‌نهایت طلایی، بی‌نهایت پلاتین و بی‌نهایت الماس معرفی شده‌اند. هر کدام از این بسته‌ها برای قشر خاصی طراحی شده و سعی شده تمام نیازهای ارتباطی افراد در این بسته‌ها گنجانده شود.

بسته بی‌نهایت کلاسیک مناسب کسانی است که می‌خواهند با مخاطبان رایتلی خود به‌ صورت نامحدود ارتباط داشته باشند و همزمان با مشترکین سایر اپراتورها نیز در ارتباط باشند. دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه در حجم زیاد از دیگر مزایای این بسته است. کاربران این بسته در هر دوره 30 روزه علاوه بر تماس و پیامک نامحدود درون شبکه، از 500 دقیقه تماس صوتی برون شبکه، 500 پیامک برون شبکه و 10 گیگابایت اینترنت نیز برخوردار هستند. قیمت بسته بی‌نهایت کلاسیک 60 هزار تومان برای 30 روز و 150 هزار تومان برای 90 روز است.

بسته بی‌نهایت نقره‌ای مناسب مشترکانی است که تمایل دارند با همه مخاطبان خود (چه رایتلی و چه غیر رایتلی) به ‌صورت نامحدود در ارتباط باشند و از اینترنت پرسرعت همراه هم در حجم زیاد استفاده کنند. این بسته در هر دوره 30 روزه شامل تماس صوتی و پیامک نامحدود درون و برون شبکه، 10 گیگابایت اینترنت روزانه و 20 گیگابایت اینترنت شبانه است. قیمت بسته بی‌نهایت نقره‌ای 110 هزار تومان برای 30 روز و 300 هزار تومان برای 90 روز است.

بسته بی‌نهایت طلایی مناسب کسانی است که در سفرهای خارجی نیازمند استفاده از خدمات ارتباطی در حالت رومینگ هستند. کاربران بسته بی‌نهایت طلایی علاوه بر همه خدمات بسته بی‌نهایت نقره‌ای، امکان استفاده از 80 هزار تومان اعتبار رومینگ بین‌الملل در هر دوره 30 روزه را نیز دارند. قیمت بسته بی‌نهایت طلایی30 روزه 160 هزار تومان و قیمت بسته بی‌نهایت طلایی 90 روزه 450 هزار تومان است.

بسته بعدی از این خانواده بسته بی‌نهایت پلاتین است. این بسته مناسب کسانی است که برقراری ارتباط (تماس صوتی و پیامک بین الملل) از داخل کشور با کشورهای خارجی جز الویت‌‌های آن‌هاست. ارتباط با تمام مشترکین رایتلی و غیررایتلی به ‌صورت نامحدود و همچنین دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه از دیگر مزایای این بسته است.

مشترکین این بسته در هر دوره 30 روزه امکان استفاده از تماس صوتی و پیامک نامحدود درون و برون شبکه، 60 دقیقه تماس صوتی بین‌الملل، 60 عدد پیامک بین‌الملل، 20 گیگابایت اینترنت روزانه و 20 گیگابایت اینترنت شبانه را خواهند داشت. قیمت بسته بی‌نهایت پلاتین 30 روزه 210 هزار تومان و قیمت بسته بی‌نهایت پلاتین 90 روزه 600 هزار تومان است.

در نهایت بسته بی‌نهایت الماس مناسب کسانی است که به تمامی سرویس‌های گفته شده نیاز دارند. برقراری ارتباط با ده­ها کشور خارجی، استفاده از خدمات ارتباطی در سایر کشورها و ارتباط نامحدود با مشترکین رایتلی و غیر رایتلی در کنار دسترسی به اینترنت پرسرعت نامحدود از مزایای این بسته است.   

برای مشترکین بسته بی‌نهایت الماس در هر دوره 30 روزه، امکان استفاده از تماس صوتی و پیامک نامحدود درون و برون شبکه، 60 دقیقه تماس صوتی بین‌الملل، 60 عدد پیامک بین‌الملل، 80 هزار تومان اعتبار رومینگ بین‌الملل، 20 گیگابایت اینترنت روزانه و 20 گیگابایت اینترنت شبانه فراهم است. قیمت بسته بی‌نهایت الماس 30 روزه 260 هزار تومان و قیمت بسته بی‌نهایت الماس 90 روزه 750 هزار تومان است.

لازم به ذکر است دارندگان سیم‌کارت دایمی سایر اپراتورها که تمایل دارند با حفظ شماره‌ تلفن‌، اپراتور خود را به رایتل تغییر دهند و از بسته‌های فوق استفاده کنند ، کافی است به صفحه ترابردپذیری شماره همراه وب‌سایت یا  فروشگاه‌های رایتل مراجعه و بعد از تکمیل فرم‌های ترابردپذیری، عضوی از خانواده رایتل شوند و همانند دیگر مشترکین که به خانواده رایتل می‌پیوندند، بسته آغازین یک ماهه بی‌نهایت کلاسیک را به ‌عنوان هدیه از رایتل دریافت کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-26 18:10

افزودن دیدگاه جدید