کد مطلب: 

191186

گزارش تصویری سیتنا/ بازدید وزیر ارتباطات از غرفه‌ی سیتنا و ماهنامه نسل چهارم در تلکام هفدهم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام در غرفه‎ی سایت خبری سیتنا و ماهنامه‌ی نسل چهارم حضور یافت و با دست اندرکاران این دو رسانه به گفت‌وگو پرداخت.
گزارش تصویری سیتنا/ بازدید وزیر ارتباطات از غرفه‌ی سیتنا و ماهنامه نسل چهارم در تلکام هفدهم

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام در غرفه‎ی سایت خبری سیتنا و ماهنامه‌ی نسل چهارم حضور یافت و از جدیدترین اقدامات این دو رسانه مطلع شد.

در بازدید وزیر ارتباطات از غرفه‌ی سیتنا و نسل چهارم، که دکتر علی اصغر عمیدیان، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مهندس بابک تراکمه، عضو هیات مدیره و معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران هم حضور داشتند، مونا ارشادی فر، سردبیر سیتنا و نسل چهارم به بیان توضیحاتی در خصوص عملکرد این دو رسانه‌ی آنلاین و مکتوب در حوزه‌ی ارتباطات کشور پرداخت.

نظر به اینکه سیتنا نمایندگی رسمی نمایشگاه‌های ITU در ایران را بر عهده گرفته است و  نمایشگاه ITU در بانکوک تایلند طی روزهای 24 تا 27 آبان ماه آتی برگزار خواهد شد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ابراز خرسندی از این موضوع، خواستار حضور شرکت‌های تابعه‌ی وزارت ارتباطات در این نمایشگاه شد و تاکید کرد که در صورت تمایل شرکت‌ها برای حضور در این نمایشگاه، از آنان حمایت خواهد شد.

از آنجاکه سیزدهمین شماره از ماهنامه‌ی نسل چهارم به موضوع شبکه‌ی ملی اطلاعات اختصاص یافته که طی روزهای آتی منتشر و در سراسر کشور توزیع خواهد شد، واعظی از نگاه تخصصی این رسانه به موضوع شبکه‌ی ملی اطلاعات تشکر کرد.

عکاس: "سیده زهرا حسینی"

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-25 17:09

افزودن دیدگاه جدید