کد مطلب: 

191150

رونمایی از سرویس خرید اینترنتی جیرینگ، با قابلیت پرداخت در محل

مدیرعامل جیرینگ به تشریح سرویس ها و خدماتی که جیرینگ قرار است در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع‌رسانی (تلکام2016) ارایه کند، پرداخت.
رونمایی از سرویس خرید اینترنتی جیرینگ، با قابلیت پرداخت در محل

به گزارش سیتنا، مهرداد خطیبی، مدیرعامل جیرینگ در گفت و گو با ستاد خبری گروه مخابرات ایران ضمن تشریح همکاری موفق اخیر با سامانه زودفود با هدف فرهنگ‌سازی سفارش و پرداخت آنلاین گفت: علاوه بر زودفود و همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام 2016 ، مشارکت جدیدی را با سینماتیکت و اسنپ آغاز می‌کنیم تا زیست‌بوم پرداخت همراه را توسعه دهیم و در این راستا، جیرینگی‌ها می‌توانند علاوه بر سفارش و خرید غذا از سایت و اپلیکیشن زودفود، بلیط سینما را به صورت الکترونیکی از سایت و اپلیکیشن سینماتیکت، خریداری و تاکسی خود را از طریق اپلیکیشن اسنپ، فراخوانی کرده و هزینه آن‌ها را جیرینگی پرداخت کنند. ضمنا خریداران جیرینگی بلیط سینما، علاوه بر سه‌شنبه‌ها، در روزهای یک‌شنبه هم از 50 درصد تخفیف جیرینگی برخوردار خواهند بود.

*سرویس خرید تلفنی یا اینترنتی با قابلیت پرداخت در محل

وی  ضمن اشاره به این نکته که برخی افرادی که کالای خود را از بستر اینترنت و یا تلفن سفارش می‌دهند، تمایل به پرداخت هزینه کالا در زمان تحویل آن را دارند، افزود: برای پوشش این نیاز و همچنین رفع دغدغه‌های حمل پول نقد با به‌همراه داشتن دستگاه پوز سیار توسط حامل کالا، خدمتی را با نام COD (پرداخت در محل) از بستر تلفن‌همراه در نمایشگاه تلکام رونمایی خواهیم‌ کرد.

بر این اساس، خریدار با اسکن بارکد دوبعدی ذیل فاکتور، می‌تواند هزینه آن‌را از طریق کیف‌پول خود پرداخت کند، این خدمت، ضمن جلوگیری از خروج غیرضروری ارز برای خرید دستگاه پوز سیار، آسایش خیال را برای خریدار، فروشنده و تحویل‌دهنده کالا، به‌دنبال خواهد شد.

*فروشگاه مجازی جیرینگ

وی در بخشی از سخنان خود به فروشگاه مجازی که خدمت دیگر جیرینگ است اشاره کرد که در مرحله تحقیقات و تولید نمونه است و با استفاده از آن می‌توان در مکان‌های عمومی، شرایط را برای سفارش انواع محصولات و خدمات بر روی یک صفحه لمسی و پرداخت آنلاین هزینه از طریق تلفن‌همراه ایجاد کرد تا پس از تایید پرداخت، کالا به آدرس ثبت شده در زمان رجیستری سیم‌کارت و یا آدرس پروفایل، ارسال شود.

گفتنی است؛ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی(تله‌کام ۲۰۱۶)  که از آن  می توان به عنوان بزرگترین رویداد و گردهمایی در بخش مخابرات و ارتباطات کشور نام برد ، با حضور فعال  سازمان ها ، شرکت های دولتی و خصوصی مطرح کشور در حوزه ICT  و همچنین شرکت های مطرح خارجی فعال در زمینه این صنعت از 4تا7مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-24 17:46

افزودن دیدگاه جدید