کد مطلب: 

191139

شرکت خدمات اول مخابرات؛ از رونمایی سایت جدید تا معرفی خدمات در تلکام

شرکت خدمات اول مخابرات در هفدهمین نمایشگاه بین الملی تلکام به عنوان یکی از شرکت های گروه مخابرات ایران دستاوردهای کنونی و برنامه های آتی خود را معرفی خواهد کرد.
شرکت خدمات اول مخابرات؛ از رونمایی سایت جدید تا معرفی خدمات در تلکام

به گزارش سیتنا، روابط عمومی شرکت خدمات اول مخابرات در کنار سایر برنامه های تجاری سازمانی، رونمایی از سایت جدید این شرکت را به منظور تقویت ظرفیت اطلاع رسانی و بهبود فعالیت های روابط عمومی از دیگر برنامه های این شرکت در نمایشگاه تلکام هفدهم اعلام کرد.

مسعود لک، مدیر روابط عمومی شرکت خدمات اول مخابرات اعلام کرد که فعالیت های جاری و آینده  این شرکت در حوزه ی خدمات ارتباطی در ایام برگزاری نمایشگاه بین الملی تلکام در سالن 6 به فعالان عرصه ارتباطات و بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در این نمایشگاه ارتباط موثر میان شرکت با مشتریان، کارکنان و تمامی ذینفعان در راستای اهداف تجاری و ارتباطی شرکت پی گیری خواهد شد.

آغاز به کار رسمی وبلاگ شرکت خدمات اول مخابرات و نیز کانال رسمی تلگرام گروه مخابرات ایران که توسط روابط عمومی این شرکت اجرایی شده از دیگر برنامه های شرکت خدمات اول در این نمایشگاه اعلام شد.  

مسعود لک ضمن اعلام سایر برنامه های شرکت خدمات اول مخابرات در این نمایشگاه از برگزاری مسابقه فیلم و عکس موبایلی با موضوع "تله کام از نگاه شما" خبر داد و  ز عموم بازدیدکنندگان نمایشگاه تلکام دعوت کرد تا با ارسال عکس و فیلم های کوتاه موبایلی خود با موضوع لحظه ها و جذابیت های نمایشگاه بین الملی تلکام  در این مسابقه شرکت نمایند و آثار خود را به پست الکترونیکی pr@tci1.ir یا نشانی تلگرام @tci1_setad ارسال تا در قرعه کشی ده عدد تبلت شرکت نمایند.

شرکت خدمات اول مخابرات در نمایشگاه تله کام در سالن 6؛ سالن اختصاصی گروه مخابرات ایران، پذیرای علاقه مندان خواهد بود.  

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-24 16:52

افزودن دیدگاه جدید