کد مطلب: 

191018
واعظی در مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، تاکید کرد:

تحقق حقوق مردم برای دریافت سرویس‌های کیفی ICT در قبال تعرفه‌ی پرداختی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر دیدگاه دولت در زمینه اهمیت کیفیت در ارائه خدمات، اظهار داشت: در سه سال گذشته همزمان با کاهش دادن هزینه ها در بخش ICT بهای زیادی برای کیفیت قایل شدیم چرا که معتقدیم یکی از حقوق مردم در قبال تعرفه پرداختی دریافت خدمت با کیفیت بسیار خوب می باشد که تحقق یافته است.
تحقق حقوق مردم برای دریافت سرویس‌های کیفی ICT در قبال تعرفه‌ی پرداختی

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی در مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، انتخاب این شرکت به عنوان یکی از سه شرکت برتر در جشنواره شهید رجایی را یکی از نشانه های عملکرد مطلوب آن برشمرد و گفت: در سه سال گذشته تلاش شد با باز طراحی شبکه، شبکه ای که بر مبنای صوت طراحی شده بود را به انتقال دیتا تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه این شرکت در گذشته از نظر ارائه سرویس به متقاضیان دچار مشکل بود ادامه داد: در حال حاضر این شرکت توانایی ارائه هر میزان پهنای باند داخل و بین الملل به متقاضیان را دارا می باشد که این اتفاق حاصل اجرای مناسب پروژه ها و مدیریت صحیح در این شرکت است.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: در حال حاضر با سامانه راه اندازی شده، مصرف کنندگان می توانند به صورت مستقیم ناظر عملکرد ما باشند.

دکتر واعظی همچنین با اشاره به اهمیت ترانزیت، گفت: مقدمات این موضوع فراهم شده و امیداوریم اجرا شود.

در ادامه مهندس قنبری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات نیز با تشکر از اعضای نمایندگان مجمع حاضر در جلسه، اظهار داشت: عملکرد شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان یک شرکت حاکمیتی موجب رشد ICT کشور می شود.

قنبری همچنین با اشاره به برنامه ششم توسعه خواستار برنامه ریزی پنج سال آتی این شرکت بر مبنای بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد و قیمت تمام شده سرویس های خود شد.

مهندس جواد آذری جهرمی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت نیز با ارائه گزارش جامعی از اقدامات صورت گرفته در این شرکت، گفت: بر خلاف گذشته که بخش اعظم درآمد ما از طریق صوت بود، در حال حاضر درآمد اصلی از طریق دیتا شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش حجم بازار این شرکت باید نسبت به توسعه زیرساخت ها اقدام نماید و در این راستا تهیه مستر پلان جدید در دست بررسی قرار دارد.

در این جلسه که اعضای مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت حضور داشتند، گزارش های مالی سال 1394 این شرکت در حضور اعضا بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-18 17:41

افزودن دیدگاه جدید