کد مطلب: 

190993

برای اعلام خرابی تلفن ثابت با ۲۰۱۱۷ تماس بگیرید

چندی است کد ۱۷ و ۱۱۷ که پیش تر به عنوان سامانه‌ی اعلام و رفع خرابی تلفن شناخته شده بود به ۲۰۱۱۷ تغییر یافته است.
برای اعلام خرابی تلفن ثابت با ۲۰۱۱۷ تماس بگیرید

به گزارش سیتنا، مشترکین استان تهران و البرز برای اعلام و رفع خرابی تلفن ثابت خود می بایست با شماره ۲۰۱۱۷ تماس و شماره تلفن خراب خود را به این سامانه اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی تلفن آنان اقدام شود.

در همین حال، پاسخگویی به مشترکان در زمینه‌ی رفع خرابی تلفن از طریق سامانه‌ی ۲۰۱۱۷ سیستم پاسخگویی مکانیزه در تمام مراکز مخابرات استان تهران و البرز فعال است.

مشترکان در تمام مدت شبانه روز می توانند شماره‌ی تلفن خراب خود را از طریق تماس تلفنی و یا سایت اینترنتی www.tct.ir به سیستم اعلام کنند. همچنین در صورت بروز خرابی تلفن در هر نقطه از شهر تهران امکان اعلام خرابی از طریق شماره تلفن ۲۰۱۱۷ وجود دارد.

هر مشترک قبل از تماس با ۲۰۱۱۷ برای اعلام خرابی تلفن باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کند.

قابل ذکر است؛ رفع خرابی داخلی تلفن وظیفه شرکت مخابرات نیست و در صورتیکه خرابی تلفن بعد از گذشت ۲۴ ساعت رفع نشد مشترکین می توانند به مرکز مخابرات مربوطه مراجعه و یا با شماره‌ی تلفن ۲۰۹۰ واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران تماس بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2.6 (32 رای)
سیتنا 5
2016-09-18 01:07

دیدگاه‌ها

تصویر حسن
این سامانه سرکاریه اصلاً هیچ کاری نمی کنن
ارسال شده توسط حسن در 17 آبان 02 - 23:04
تصویر حسن لطفی
این سامانه 20117 اصلاً سرکاریه چون بعد از واردکردن شماره تلفن خراب و زدن کلید مربع میگه شماره تلفن همراه خودتان رو وارد کنید که ما هم طبق روال شماره تلفن همراه خودم رو کامل وارد می کنم و سیستم هم شماره همراه رو میخونه و بعدش میگه اگه شماره همراه واردشده صحیح است کلید مربع رو وارد کنید که ما کلید مربع رو وارد می کنیم ولی سیستم میگه شماره واردشده صحیح نمیباشد من چند بار این مراحل رو تا آخر رفتم ولی هر بار بعدازتائید شماره همراه و کلید مربع ؛ همین پیغام شماره همراه واردشده صحیح نمیباشد رو اعلام می کنه فکر کنم سیستم هم میخواد سرمون شیره بماله و این شماره همراه خودمون رو یه جوری میگه صحیح نمیباشد آدم شک میکنه که نکنه من شماره همراه خودم رو اشتباه زدم ولی اگر صد بار هم این مراحل رو تا آخر برید بازهم این اخطار رو بهتون میده کلا مردم رو در خلا بین زمین و آسمون سر میچرخونن ... مگه ۱۱۷ چش بود که حالا ۲۰۱۱۷ رو کنارش زائیدید... لطفا علت این سرگردونی مردم رو توضیح بدید ...
ارسال شده توسط حسن لطفی در 15 مرداد 02 - 13:38
تصویر محمد
شماره تماس استانهای دیگه برای اعلام خرابی تلفن همینه؟!
ارسال شده توسط محمد در 11 اسفند 97 - 16:43
تصویر رامین خلاقی
تلفنمان قطع شده است
ارسال شده توسط رامین خلاقی در 04 آذر 97 - 19:54

افزودن دیدگاه جدید