کد مطلب: 

190976

مدیران برتر منابع انسانی دنیا به تهران می‌آیند

«گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی» با حضور مدیران عالی‌رتبه و مجرب بین‌المللی در روزهای 27 و 28 مهرماه سال 1395 برگزار خواهد شد. این گردهمایی با محوریت معرفی آخرین روندهای جهانی مدیریت منابع انسانی برپا خواهد شد.
مدیران برتر منابع انسانی دنیا به تهران می‌آیند

به گزارش سیتنا، گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی فرصت مناسبی است تا مدیران شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکار بتوانند از تجربیات مدیران برجسته و مجرب منابع انسانی شرکت‌های معتبر دنیا بهره‌مند شوند. در این گردهمایی مدیران منابع انسانی برندهای مطرح جهانی به سخنرانی و برپایی کارگاه‌های آموزشی درباره روش‌های نوین منابع انسانی در دنیا می‌پردازند و جدیدترین دستاوردهای این حوزه را به همتایان ایرانی خود ارائه خواهند کرد.
گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی از مجموعه گردهمایی‌های است که از سوی شرکت بین‌المللی «پی‌ورلد» P world و با همکاری شرکت «ماناپیام» برگزار می‌شود. سانیا پوپووسکا، مسئول برگزاری این رویداد گفت: «در پنج سال گذشته این گردهمایی در 9 کشور دنیا از جمله آذربایجان، قطر، مصر، اردن، کرواسی، صربستان، بلغارستان، گرجستان و ترکیه برگزار شده است. خوشحالیم که این بار، بزرگان مدیریت منابع انسانی از سراسر دنیا را در ایران دور هم جمع کرده‌ایم تا مدیران و متخصصان توانمند ایرانی هر چه بیشتر با جدیدترین مباحث این حوزه کلیدی مدیریت آشنا شوند.»
وی با بیان اینکه این گردهمایی بسترى مناسب براى فراگیرى، کسب تجربه و ایجاد شبکه ارتباطى با رهبران جهانى بخش منابع انسانى خواهد بود، ادامه داد: «در میان سخنرانان، متخصصانى از شرکت‌هاى یونیلیور، گازپروم، اریکسون، نوو نوردیسک و بفتا حضور خواهند داشت و دانش و مهارت‌های خود را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهند داد. هدف اصلی ما در گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی، خلق تجربه‌ای بی‌نظیر برای شرکت‌کنندگان است و مطمئن هستیم که شرکت‌کنندگان از حضور این اساتید بنام، بهره لازم را خواهند برد. به زودی جزئیات و اطلاعات بیشتری درباره این گردهمایی اعلام خواهد شد.»
همچنین در گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی مطالعات موردى گوناگونی بر اساس جدیدترین روندهاى منابع انسانى به بحث گذاشته خواهد شد. برپایی دو کارگاه مؤثر شامل «راهنماى گام‌به‌گام براى خلق فضاى کارى با عملکرد بالا» و نیز «راهنماى عملى در مدیریت موفق استعدادها» نیز ازجمله برنامه‌های این گردهمایی است.
گفتنی است سال گذشته نیز اولین دوره از مجموعه این گردهمایی‌ها با عنوان بازاریابی جهانی  The Global Marketing Summit  و با حضور متخصصان مطرح جهانی در حوزه بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات برگزار شد. در این گردهمایی مدیران برجسته‌ای‌ از شرکت‌هایی همچون پی‌اند‌جی، لگو، گوود برند و یونیلیور حضور یافتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-17 15:38

افزودن دیدگاه جدید