کد مطلب: 

190916

ارائه‌ی خدمات تلفن همراه مجازی توسط ضحی کیش در تلکام

گروه ضحی کیش با بهره مندی از زیرساخت های اپراتورهای کشور اقدام به ارائه خدمات شبکه تلفن همراه مجازی (MVNO) به کلیه مناطق ایران می نماید.
ارائه‌ی خدمات تلفن همراه مجازی توسط ضحی کیش در تلکام

به گزارش سیتنا، این شرکت از زمان تاسیس همواره درصدد توسعه دامنه فعالیت ها و تنوع بخشی به خدمات خود بوده و بدین ترتیب توانسته است به تدریج از قالب یک شرکت به یک گروه و هلدینگ تخصصی فعال در صنعت مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات تبدیل گردد و در سال 1390 با الحاق به گروه تخصصی تجارت الماس مبین به عنوان بازوی مخابراتی این گروه، فعالیت خود را در سراسر کشور توسعه داده است و این امر با ایجاد هم افزایی درون گروهی مجموعه ضحی را به عنوان مجموعه ای منعطف، بهره ور، ریسک پذیر و متخصص توانمند ساخته است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر، گروه ضحی طیف گسترده ای از فعالیت ها را از توسعه زیرساخت های مخابراتی تا ارائه خدمات ارزش افزوده در قالب  چند شرکت در برمی گیرد.

همچنین این شرکت راهکارهای حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات(ICT solution) که شامل مشاوره، طراحی، تامین، پیاده سازی، راهبری و نگهداری راهکارهای بهینه و بروز صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات می باشد، ارائه می نماید.

شرکت ضحی کیش با استفاده از قابلیت های مجوز FCP که در قالب شرکت مجزا رسانه مهر وطن و در قالب محصولات اصلی (IP Phone) (Fix Line Services) (Internet) (LTE) ارائه می شود، به ارائه خدمات می پردازد.

شرکت ضحی کیش با ارائه انواع مختلف  خدمات در حوزه اینترنت اشیاء (Internet Of Things) با بهره گیری از فنآوری های Bluetooth، Wi-Fi، GSM، LPWA و  RF. می پردازد. از جمله دیگر خدمات در این حوزه می توان به Track & Trace، Smart parking، Location Based Services، Traffic information، Smart grid & Smart metering، Traffic Sensor & Control اشاره کرد.

دیگر خدمات شرکت ضحی کیش به شرح زیر است:

 -ارائه مدیریت یکپارچه تهدیدات UTM

-ارائه راهکارهای جامع پرداخت خرد (Low Value Payment) LVP

-ارائه سیستم های هوشمند حمل و نقل (Intelligent Transportation Systems)

-فعالیت در حوزه تجارت الکترونیک (E-Commerce) و ارائه خدمات متنوع مانند خدمات جامع مسافرتی و گردشگری، ارائه نرم افزارهای متنوع برای تلفن های هوشمند و... و با استفاده از قابلیت های متنوع دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات

-ارائه خدمات جامع مرکز تماس (Call Center) به شرکت ها و بنگاه های اقتصادی

-فعالیت مستمر و پویا در حوزه رسانه و محتوی (Media & Content) و ارائه خدمات ارزش افزوده و همچنین خدمات تبلیغاتی به مشتریان و شرکت ها.

گفتنی است؛ گروه ضحی با هدف سرمایه گذاری در صنعت مخابرات و صنایع وابسته در سال 1380 تاسیس و با اخذ پروانه اپراتوری تلفن ثابت در سال 1383 به عنوان یکی از پیشگامان خصوصی سازی در صنعت مخابرات مطرح گردید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-14 23:42

افزودن دیدگاه جدید