کد مطلب: 

190552

ADSL آسیاتک در 14 استان کشور اول شد

معاون کسب و کار آسیاتک، گفت: بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت انتقال داده های آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارائه دهنده‌ی خدمات ADSL از نگاه کاربران شناخته شد.
ADSL آسیاتک در 14 استان کشور اول شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت آسیاتک، حسین علیمحمدی معاون کسب و کار این شرکت، افزود: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی طی این ارزیابی که در فضایی رقابتی، عادلانه و شفاف و در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی سرویس های ارائه شده در حوزه ICT بین اپراتورها  برگزار شد، شرکت آسیاتک را به عنوان با کیفیت ترین اپراتور ارائه دهنده خدمات اینترنتی معرفی کرد.

وی گفت: به منظور ارایه اطلاعات درست به کاربران برای انتخاب آگاهانه اپراتور ارایه دهنده اینترنت پر سرعت، سطح کیفی ارایه خدمات از سوی اپراتورها برای اولین بار در کشور بر اساس نظرسنجی و مراجعه مستقیم به بیش از ۳۰ هزار کاربر در ۳۱ استان کشور مورد ارزیابی قرار گرفته است.

علیمحمدی ادامه داد: بر اساس نتایج اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت آسیاتک در 14 استان کشور رتبه اول، در 9 استان دوم و در 7 استان رتبه سوم را کسب کرده و بر این اساس عملا شرکت آسیاتک در تمامی استانهای کشور، یکی از رتبه های اول تا سوم را کسب نموده است.

معاون کسب و کار آسیاتک در پایان تاکید کرد: ارائه خدمات کمی و کیفی با بالاترین سطح استاندارد و تلاش در جهت ارتقاء مداوم سطح خدمات و رضایتمندی مشتریان، اصلی ترین هدف شرکت آسیاتک بوده و این شرکت از تمام توان خود در جهت دستیابی به این هدف بهره خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-29 16:08

افزودن دیدگاه جدید