کد مطلب: 

190549

هشداری برای شرکت‌های دانش‌بنیان

انجمن صنفی با نام «مدیران مراکز دانش بنیان» و «جشنواره تقدیر از شرکتهای دانش بنیان» مورد تایید معاونت علمی نیست.
هشداری برای شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، امور شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: اخیرا برای یک همایش تبلیغاتی تحت عنوان «جشنواره تقدیر از شرکت‌های دانش بنیان» اطلاعیه ای از سوی یک انجمن صنفی با نام «مدیران مراکز دانش بنیان» منتشر شده است که با اخذ مبالغی، امکان عضویت در انجمن و حضور در این همایش تبلیغاتی را برای متقاضیان فراهم می کند.

در این بیانیه، با اشاره به عدم تایید انجمن صنفی با نام «مدیران مراکز دانش بنیان» و «جشنواره تقدیر از شرکتهای دانش بنیان» از سوی معاونت علمی و فناوری رییس جمهور آمده است: بدینوسیله هرگونه ارتباط این برنامه تبلیغاتی با معاونت علمی تکذیب می شود.

امور شرکت‌های دانش بنیان در بیانیه خود افزوده است: با توجه به ابهاماتی که در فرآیند اجرای برخی برنامه‌های تبلیغاتی وجود دارد، اکیدا توصیه می‌شود متقاضیان در این برنامه های تبلیغاتی شرکت نفرمایند.

امور شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان در بیانیه خود آورده است: به شرکتها توصیه می شود به اطلاعیه هایی درباره کمک به دریافت تایید دانش بنیان شرکتها، کمک به اخذ وام از صندوق نوآوری و شکوفایی و... توجه نکنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: سامانه www.daneshbonyan.ir، مسیر ارتباطی رسمی دبیرخانه کارگروه ارزیابی شرکتهای دانش بنیان با شرکت‌ها است و کلیه اطلاعیه‌ها و برنامه‌های رسمی امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان، از این طریق اطلاع‌رسانی می شود.

همچنین مرکز مشاوره شرکت‌های دانش‌بنیان با شماره تماس 02183533030 آماده پاسخگویی به سوالات شرکت‌ها می باشد و از شرکت‌ها تقاضا می شود موارد مبهم را به مرکز مشاوره شرکتهای دانش بنیان منعکس کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-29 15:46

افزودن دیدگاه جدید