کد مطلب: 

190546
برای ترابرد، تعرفه‌ی اپراتورها را مقایسه کنید؛

تعرفه‌ی مکالمه‌ی سیم‌کارت دائمی رایتل جزو ارزان‎ترین‌هاست

تعرفه‌ی پایه‌ی تماس سیم‌کارت‌های دائمی رایتل با همه‌ی خطوط سراسر کشور برای هر دقیقه‌ 499 ریال و جزو پایین‌ترین تعرفه‌های مکالمه‌ی همراه در کشور است.
تعرفه‌ی مکالمه‌ی سیم‌کارت دائمی رایتل جزو ارزان‎ترین‌هاست

به گزارش خبرنگار سیتنا، چندی است که طرح ترابرد‌پذیری شماره‌های تلفن همراه اجرایی شده است و در این میان برای جابه‌جایی مشترکان بین اپراتورهای سه‌گانه یکی از موضوعات مهم مباحث تعرفه‌ای است.

برای بررسی تعرفه‌ی مکالمه اپراتورهای مختلف باید این نکته را به یاد داشت که هر یک از اپراتورها بر حسب دائمی یا اعتباری بودن سیم‌کارت مشترک و درون شبکه‌ای یا برون شبکه‌ای بودن مکالمات، رقم‌های متفاوتی را در حساب مشترک اعمال می‌کنند.

اما در خصوص سیم‌کارت‌های دائمی اپراتور اول ارتباطی کشور باید گفت که همراه اول برای هر دقیقه تماس مشترکان خود تعرفه‌ای معادل ۵۷۰ ریال در نظر گرفته که البته این تعرفه در اپراتورهای دوم و سوم یعنی ایرانسل و رایتل ۴۹۹ ریال تعیین شده است.

در بحث تماس‌های خارج از شبکه نیز در صورتی که مقصد تلفن سیار باشد، اپراتور دوم و سوم کشور یعنی ایرانسل و رایتل برای هر دقیقه تماس تعرفه‌ای معادل ۴۹۹ ریال را در نظر گرفته‌اند و همراه اول تعرفه ای معادل ۶۲۵ ریال در نظر گرفته است.

همچنین درباره‌ی تماس خارج از شبکه به مقصد تلفن ثابت، اپراتور اول تعرفه‌ای معادل ۵۷۰ ریال، اپراتور دوم و سوم هزینه‌ای معادل ۴۹۹ ریال را برای مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی خود اعمال می‌کنند.

بر این اساس، اپراتور اول کشور برای تماس با داخل شبکه‌ی همراه اول و یا تلفن ثابت تعرفه‌ی ثابتی در نظر گرفته و بیشترین تعرفه‌ی این اپراتور به بحث تماس با خارج از شبکه به مقصد تلفن همراه دو اپراتور دیگر مربوط می‌شود.

در همین حال، رایتل برای تمام موارد در سیم‌کارت دائمی‌اش تعرفه‌ی یکسانی را در نظر گرفته است که معادل ۴۹۹ ریال و جزو پایین‌ترین تعرفه‌های مکالمه در شبکه‌ی همراه کشور است.

قابل ذکر است، مبنای محاسبه‌ی تعرفه‌ی مکالمه برای همه‌ی تماس‌های همراه بر اساس تعرفه‌ی ثانیه‌ای خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-29 14:29

افزودن دیدگاه جدید