کد مطلب: 

190471

بهره‌برداری از فاز نخست شبکه‌ی ملی اطلاعات همزمان با هفته‌ی دولت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: شبکه‌ی ملی اطلاعات به‌عنوان یکی از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب محسوب می‌شود که صبح فردا (یکشنبه) فاز نخست آن به بهره‌برداری خواهد رسید.
بهره‌برداری از فاز نخست شبکه‌ی ملی اطلاعات همزمان با هفته‌ی دولت

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی در مراسم رونمایی از پنجره واحد خدمات الکترونیکی دولت و اعطای مجوز آپای استان مازندران، اظهار داشت: یکی دیگر از مباحث مورد توجه دولت یازدهم موضوع دولت الکترونیکی است که در حال حاضر زیرساخت‌های آن آماده‌شده است و دستگاه‌ها می‌توانند خدمات خود را از طریق آن به مردم ارائه کنند.

وی در ادامه افزود: در جریان سفر به این استان ۸ پروژه بهره‌برداری شد که شامل افزوده شدن۰ ۵ گیگ به پهنای باند، ۱۳۷ گیگ به شبکه انتقال، افزایش شهرهای مجهز به نسل سوم تلفن همراه به ۴۴ شهر و واگذار نسل چهارم تلفن همراه به ۱ شهر و افتتاح پنجره واحد و اعطای مجوز مرکز آپا به دانشگاه مازندران این پروژه‌ها را شامل می‌شود که ۳۲۳۰ میلیارد ریال توسط بخش دولتی و خصوصی در این راستا سرمایه گذاری انجام شده است.

محمود واعظی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع اقتصاد مقاومتی و اقداماتی که در دولت برای تحقق این بحث انجام شده اشاره و بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی و وزارت‌خانه‌ها برای ایجاد و اجرای هرچه بهتر دولت الکترونیکی تاکید کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-27 13:27

دیدگاه‌ها

تصویر خسرو رحیمی
بسیار عالی وتبرک به دست اندار کاران
ارسال شده توسط خسرو رحیمی در 06 شهريور 95 - 22:19

افزودن دیدگاه جدید