کد مطلب: 

190470

اعطای مجوز مرکز آپا به دانشگاه بجنورد

افتتاح پنجره واحد خدمات دولت و اعطای مجوز مرکز آپای دانشگاه بجنورد از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور استاندار خراسان شمالی و مهندس جهانگرد صورت گرفت.
اعطای مجوز مرکز آپا به دانشگاه بجنورد

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم با بیان این مطلب که اعتقاد داریم اگر دولت اعلام کرده که به حقوق شهروندی اعتقاد دارد هر کسی در هر کجای کشور که زندگی می‌کند باید از امکانات به طور مساوی بهره‌مند شود اظهار داشت: پهنای باند استان خراسان شملالی ۳.۵ برابر، وضعیت شبکه انتقال این استان ۹ برابر شده و تقریبا همه روستاها (۷۴۴ روستا) دارای ارتباط تلفنی هستند. همچنین ۱۲ هزار تسهیلات فقره خرد روستایی برای ایجاد اشتغال از طریق پست بانک پرداخت شده است.

وی با اشاره به این مطلب که به ۱۰۳ روستا در این استان در سال ۱۳۹۴ اینترنت داده شده است گفت: افزایش دو برابری پهنای باند، ۵ برابری شبکه انتقال، واگذاری اینترنت به ۱۷۱ روستا، ارائه نسل سوم تلفن هرماه به ۹ شهر و راه‌اندازی نسل چهارم به یک شهر همراه با افتتاح اینترنت پرسرعت در بجنورد از جمله پروژه‌های افتتاح شده محسوب می شوند

وی تاکید کرد: تا چهار ماه دیگر ۷۴ روستای دیگر به اینترنت وصل می‌شود و تا پایان دولت هم ۴۵۸ روستای بالای ۱۵ خانوار به اینترنت وصل خواهد شد. همچنین بنا داریم تا پایان دولت همه شهرهای استان به نسل سوم مجهز و شش شهر هم به نسل چهارم تجهیز شوند.

لازم به ذکر است، ساختمان اداره کل ICT بجنورد نیز با حضور دکتر واعظی و مهندس جهانگرد افتتاح شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-27 13:12

افزودن دیدگاه جدید