کد مطلب: 

190435

رشد 300 درصدی پهنای باند شهرستان بابل

دکتر واعظی به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان بابل پرداخت و به 3 برابر شدن پهنای باند، 3 برابر شدن شبکه انتقال، 8 برابر مشترکان شهرستان بابل اشاره کرد.
رشد 300 درصدی پهنای باند شهرستان بابل

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی در شورای اداری شهرستان بابل، گفت: بنده با استفاده از ظرفیت موجود در همبستگی شما و مردم شهرستان و مدیران استانی پیگیر مطالبات شما در دولت خواهیم بود.

واعظی در ادامه با ارایه گزارشی در زمینه دستاوردهای دولت در سیاست خارجی، امنیت، سلامت، کشاورزی و عملکرد اقتصادی و صنعتی و تجاری گفت: مجموع این عوامل زمینه ساز کنترل تورم، رشد کشاورزی کشور به مثبت چهار، مثبت شدن تراز تجاری در کشور، خرید بیش از 11 تن از گندم کشاورزان داخل کشور و تامین ذخیره 700 روز گندم کشور، افزایش 21 درصدی و کاهش 7 درصدی واردات به کشور و در مجموع رسیدن به رشد مثبت 4/4 درصدی اقتصادی در اقتصاد کشور شد که دستاورد بزرگی خواهد بود.

واعظی در ادامه گزارش خود به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان بابل پرداخت و به 3 برابر شدن پهنای باند، 3 برابر شدن شبکه انتقال، 8 برابر مشترکان شهرستان بابل اشاره کرد.

وی گفت: تا به امروز حدود یک میلیارد و سیصد و ده میلیون ریال در بابل سرمایه گذاری شد و یک میلیارد و بیست میلیون ریال دیگر تا پایان دولت در این شهرستان سرمایه گذاری خواهیم کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-26 11:48

افزودن دیدگاه جدید