کد مطلب: 

190340

فیلترینگ هوشمند بهترین راه کاهش تهدیدهای فضای مجازی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، موضوع فیلترینگ هوشمند را یکی از راههای نظارت بر فضای مجازی توصیف کرد و افزود: بهترین راه کاهش تهدیدهای فضای مجازی فیلترینگ هوشمند است.
فیلترینگ هوشمند بهترین راه کاهش تهدیدهای فضای مجازی است

به گزارش خبرنگار سیتنا، محمود واعظی در چهارمین سفر استانی خود به مناسب هفته دولت، سه شنبه (2 شهریور) وارد استان قم شد پس از  زیارت حرم حضرت  فاطمه معصومه (سلام الله علیها)  به دیدار  مراجع عالی قدر عظام آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله اردبیلی رفت.

وزیر ارتباطات در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد وزارت ارتباطات و دولت یازدهم در مورد وضعیت نظارت بر فضای مجازی، گفت: فضای مجازی هم دارای  فرصت و هم دارای تهدید است که باید با آنها به بهترین نحو روبرو شد.

وی در خصوص اقدامات مناسب برای نظارت بر فضای مجازی، گفت: در سه سال گذشته در راه صیانت همه جانبه در فضای مجازی سرمایه گذاری شده است.

واعظی موضوع فیلترینگ هوشمند را یکی از راههای نظارت بر این فضا توصیف کرد و افزود: بهترین راه کاهش تهدیدهای فضای مجازی فیلترینگ هوشمند است.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت به وزیر ارتباطات و دولتمردان جمهوری اسلامی ایران، از خدمات وزارت ارتباطات و عملکرد دولت تدبیر و امید در سالهای اخیر تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در ادامه این سفر، دکتر واعظی با حضرت آیت الله موسوی اردبیلی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر واعظی با اشاره به عملکرد دولت در سه سال گذشته، گفت: یکی از اولویت های اصلی دولت در این سالها فعالیت برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم بود که تلاش شد تا ضمن توجه به هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری در راستای منافع کشور و مردم حرکت کنیم.

وزیر ارتباطات در ادامه با بیان برخی نتایج این حوزه، گفت: تلاش تیم اقتصادی دولت این است که نتایج اقدامات در جهت امور اقتصادی کشور و بهبود وضعیت معیشتی برای مردم ملموس باشد که در این زمینه می توان به طرح سلامت وزارت بهداشت اشاره کرد.

در این دیدار آیت الله موسوی اردبیلی نیز ضمن تبریک هفته دولت به وزیر ارتباطات و دولتمردان جمهوری اسلامی ایران، خواستار تلاش دولت و همه اعضای آن در جهت بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-23 18:25

افزودن دیدگاه جدید