کد مطلب: 

190325
نماینده‌ی ولی فقیه در کاشان در دیدار با دکتر واعظی:

صهیونیست‌ها، استکبار و شیطان بزرگ، تمام ارتباطات بین‌المللی را در اختیار گرفته‌اند

نماینده ولی فقیه در کاشان، گفت: امروز ارتباطات در سطح جهانی و بین المللی در دست صهیونیستها و استکبار و شیطان بزرگ است و تمام ارتباطات بین المللی اعم از صوتی و مکتوب را در اختیار خود گرفته اند و سایر ارتباطات در کشورهای جهان را هدایت و پشتیبانی می‌کنند.
صهیونیست‌ها، استکبار و شیطان بزرگ، تمام ارتباطات بین‌المللی را در اختیار گرفته‌اند

به گزارش خبرنگار سیتنا، آیت الله عبدالنبی نمازی دوشنبه شب در دیدار محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار امیدواری کرد: آن روحیات زاهدانه و عارفانه ای که در آحاد مسؤولان اوایل انقلاب بروز و ظهور داشت در ادامه تاریخ انقلاب اسلامی نیز این ویژگیها در مدیران نظام وجود داشته باشد و کمرنگ نشود.

آیت الله نمازی ادامه داد: اگر بخواهیم انقلاب باقی بماند و با قدرت به راه خود ادامه دهد یک راه بیشتر وجود ندارد و آن حفظ روحیات دوران دفاع مقدس است که صادقانه و خالصانه و بدون ادعا کارهایی فراتر از توانشان انجام می دادند.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: اگر در دوران دفاع مقدس همه از گرفتن پست و مقام فراری بودند و آن به یکدیگر حواله می کردند، اما امروز برای رسیدن به پست و مقام در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شورای شهر برای رسیدن به پست و مقام با یکدیگر مسابقه دارند در حالیکه مقضای اخلاق انتخابی حکم می‌کند چنانچه رقیب انتخاباتی شرایط بهتری داشت، میدان را او واگذار کند.

آیت الله نمازی با یادآوری این فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در آستانه تشکیل دولت تمدن اسلامی هستیم، اذعان کرد: تمدن اسلامی با این روحیات و ذهنیات سازگاری ندارد.

وی شهید رجایی و باهنر را الگوی تمام عیار برای دولتمردان دانست و یادآور شد: شهید رجایی شخصیتی ساده و متواضع بود که هنگام تنفیذ حکم ریاست جمهوری ایشان از سوی امام خمینی (ره) گفت، من مقلد امام، فرزند مجلس و خادم ملت هستم.

به گفته وی، ما با اهدافی که برای رسیدن به نظام توحیدی و الهی ترسیم شده است، فاصله زیادی داریم.

نماینده ولی فقیه در کاشان در مورد موضوع ارتباطات عنوان کرد: در نظام تکوین و در نظام آفرینش آنچه که حاکم است ارتباطات است و چنانچه عالم هستی را از دریچه عارفانه نگاه کنید همه عالم هستی با یکدیگر ارتباط دارند.

وی با بیان وجود دو نوع ارتباط حق و باطل، گفت: ارتباط حق، رابطه انسان با هستی و آفریدگار و رابطه کمال و سالمی است که سبب هجرت از ظلمات به روشنایی و نورانیت و تکامل و نهایتا سعادت است اما رابطه باطل، رابطه با طاغوت و شیطان و پیروان شیطان است که باعث شهادت جامعه می شود.

آیت الله نمازی اصل ارتباط را ضروری و عامل تکامل و سعادت و حیات دانست و بر تعریف نوع ارتباط تأکید کرد و اذعان کرد: امروز ارتباطات در سطح جهانی و بین المللی در دست صهیونیستها و استکبار و شیطان بزرگ است و تمام ارتباطات بین المللی اعم از صوتی و مکتوب را در اختیار خود گرفته اند و سایر ارتباطات در کشورهای جهان را هدایت و پشتیبانی می‌کنند.

وی افزود: ما به لحاظ ارتباطات در عرصه جنگ نرمی قرار داریم که باید از سوی متخصصان ارتباطات تدبیر شده و نقاط قوت و ضعف دشمن و نقاط قوت و ضعف خود در عرصه ارتباطات شناسایی مدیریت و تعریف و تدبیر شود.

به گفته وی، ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، عصر امروز عصر تکامل عقول نیست چون ما انسانهایی معمولی و تجربه معمولی و تحصیلات معمولی داریم که تمام حقایق هستی را نمی توانیم درک کنیم.

آیت الله نمازی اداره مدیریت توحیدی در فضایی که هوای نفس و حب دنیا بر آن حاکم است مهم و سخت و دشوار خواند و عنوان کرد: مدیران ارشد نظام باید در دانشگاهی تربیت شوند که مالک اشترها وکمیل ها و فرماندهان و فرمانداران زمان امیرمومنان تربیت شوند.

به گفته وی، مدیران نظام با مردم جامعه به لحاظ فهم و درک و اخلاق و تواضع و زهد و پرهیز از حب دنیا باید یک متر فاصله داشته باشند در غیر این صورت اداره کشور با اختلاف و فیشهای نجومی و مشکلات دیگر سخت و دشوار است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بحث ارتباطات را در جهان امروز مهم قلمداد و تأکید کرد: ما امروز در زمینه ارتباطات اگر در مقابل کشورهای دیگر پیشتاز نباشیم حداقل باید هم ردیف با دیگر کشورهای جهان قرار داشته باشیم.

آیت الله نمازی از وزارتخانه ارتباطات به عنوان یکی از وزارتخانه های فعال در کشور نام برد و یادآور شد: مدیریت وزارتخانه ها، ضعف ارزش پول ملی و مسأله بانکها که تبدیل به بنگاه اقتصای شده است را باید تدبیرو مدیریت کرد.

وی افزود: یکی از مسائل آزار دهنده برای بخش خصوصی عدم همکاری سازمانهای اقتصادی از جمله وزارت صنعت و معدن در مرکز، استانها و شهرستانها است،از این رو ضعف مدیریت در سیستم مدیریت وزارتخانه و سازمانها خوش آیند نبوده و می تواند در آینده مشکل ساز شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه اظهار امیدواری کرد، حضور وزرا در شهرستانها و استان منشأ آثار و برکات و دستاوردهای آشکاری که مردم عملا تغییرات در هفته دولت را مشاهده کنند باشد.

به گزارش خبرنگار سیتنا، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این دیدار به تهدیدهای فضای مجازی اشاره کرد و گفت: بخشی از تهدیدهای فضای مجازی با استفاده از سیستمهای هوشمند رصد و مسدود می شوند.

به گفته وی، برای بخش دیگری از تهدیدهای فضای مجازی، نیازمند ارتقای آگاهی جامعه و فرهنگ سازی در جامعه است.

واعظی همچنین محتوای فاخر فضای مجازی را حائز اهمیت دانست و اذعان کرد: این تولیدات که در داخل کشور تولید می شوند باید بتواند پاسخگوی انواع نیازهای جامعه باشد.

لازم به ذکر است محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت هفته دولت با سفر به استان اصفهان و شهرستان کاشان ضمن افتتاح تعدادی از طرحهای ارتباطی و مخابراتی با آیت الله عبدالنبی نمازی نمانیده ولی فقیه در کاشان دیدار کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-23 13:00

افزودن دیدگاه جدید