کد مطلب: 

190324
دکتر واعظی در جمع نمازگزاران مسجد شامخی کاشان، خبر داد:

اعتبار سالانه‌ی 350 میلیارد تومانی دولت برای خدمات‌رسانی مخابراتی به روستاها و مناطق محروم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فعالیت‌های این دولت در حوزه‌ی مخابرات، خاطرنشان کرد: در این دولت سالانه 350 میلیارد تومان اعتبار برای خدمات‌رسانی مخابراتی به روستاها و مناطق محروم اختصاص پیدا کرده است.
اعتبار سالانه‌ی 350 میلیارد تومانی دولت برای خدمات‌رسانی مخابراتی به روستاها و مناطق محروم

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که همزمان با هفته دولت به استان اصفهان شفر کرد در شهرستان کاشان حضور یافت و در جمع نمازگزاران مسجد شامخی کاشان سخنرانی کرد.

وی، اظهار داشت: در شرایط قبل از برجام که کشور دچار رکود اقتصادی بود، مراودات کشور ما فقط با کشور چین محدودشده بود؛ اما امروز به برکت برجام، رشد اقتصادی کشور در جهت مثبت است.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات بنیادی کشور ناشی از بیکاری است، افزود: در دولت تدبیر و امید 500 هزار شغل برای حل این مشکل پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با فعالیت‌های دولت در حوزه سلامت بیان کرد: دولت تلاش کرده مردم دغدغه‌ای برای بهداشت و درمان نداشته باشند؛ بر اساس طرح تحول نظام سلامت، در مناطق روستایی مردم 5 درصد از هزینه‌های درمان و در مناطق شهری 10 درصد این هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند و مابقی توسط دولت تأمین خواهد شد.

وی در رابطه تلاش دولت در رابطه با کاهش شکاف طبقاتی، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه‌ای برای کاهش شکاف طبقاتی دارد و ریاست‌ جمهور تأکیدات زیادی برای بهره‌مندی همه مردم از حقوق شهروندی برابر داشته‌اند.

واعظی با اشاره به فعالیت‌های این دولت در حوزه مخابرات، خاطرنشان کرد: در این دولت سالانه 350 میلیارد تومان اعتبار برای خدمات‌رسانی مخابراتی به روستاها و مناطق محروم، اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-23 12:49

افزودن دیدگاه جدید