کد مطلب: 

190321

به همه‌ی روستاهای بالای 15 خانوار اردستان اینترنت داده می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به مناسبت هفته دولت به استان اصفهان سفر کرد، با حضور در شهرستان های اصفهان، اردستان و کاشان، تعدادی از طرح های ارتباطی و مخابراتی را افتتاح کرد.
به همه‌ی روستاهای بالای 15 خانوار اردستان اینترنت داده می‌شود

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی، در جلسه شورای اداری اردستان در مسجد جامع این شهرستان، افزود: سیاست دولت، خدمات رسانی به مردم است و شعار دولت این است که ایران تنها تهران نیست بلکه امکانات باید در تمام نقاط کشور توزیع شود.

وی تاکید کرد: ورود امکانات به شهرستان ها جلوی مهاجرت به مرکز استان ها را می گیرد.

وی با اشاره به این که دولت مساله بیکاری را بسیار جدی می داند و می کوشد این مشکل را برطرف کند، گفت: دولت امسال را سال رونق اقتصادی نامیده است و افق پنج ماهه امسال نیز نشان می دهد که در بخش صنعت 8 درصد رشد، در بخش کشاورزی 4 درصد و در اقتصاد 4.4 درصد رشد داشته ایم و در آینده نزدیک نیز وضعیت اقتصاد مردم بهتر خواهد شد.

واعظی با اشاره به وضعیت ارتباطی روستاهای شهرستان اردستان، گفت: به کلیه روستاهای بالای 15 خانوار این شهرستان اینترنت داده می شود و این در حالی است که همه روستاهای اردستان از تلفن نیز برخوردارند.

وی ابراز داشت: دولت در زمینه اشتغال از کلیه تصمیماتی که استانداری اصفهان بگیرد، حمایت خواهد کرد.

همچنین همزمان با سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اردستان 16 طرح ارتباطی و مخابراتی با اعتبار بالغ بر 95 میلیارد و 210 میلیون ریال در این شهرستان افتتاح شد.

این طرح ها شامل دو سایت 3G در شهرهای زواره و مهاباد، راه اندازی مسیر انتقال فیبر نوری اردستان - نائین به اصفهان، اجرای ترانسمیشن صنایع ریخته گری،تقویت یکسوکننده تامین تغذیه نیروی 47 ولت تجهیزات 1800 BTS و سایت مرکز زواره، اجرای سایت BTS روستاهای خیرآباد و درباغ، اجرای فیوژن مسیر ارتباطی 'ONU11' و 12و DLC.3 مرکز شهید مدرس، ظرفیت سازی پورت دیتای مرکز زواره، توسعه دیتای مرکز مهاباد و ظرفیت سازی پورت دیتای اردستان، راه اندازی ONU با ظرفیت 384 تلفن و 128 پورت در شهرهای اردستان و زواره است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-23 12:00

افزودن دیدگاه جدید