کد مطلب: 

190318

فراخوان ثبت نام در سومین نشست تی‌نت با موضوع "کنترل اشیاء توسط مغز"

کمیسیون مشاوران و اشخاص حقیقی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، سومین نشست از سمینارهای تی نت را با موضوع " کنترل اشیاء توسط مغز "برگزار می کند.
فراخوان ثبت نام در سومین نشست تی‌نت با موضوع "کنترل اشیاء توسط مغز"

به گزارش سیتنا، آیدین عدالت مسئول کمیسیون مشاوران و اشخاص حقیقی سازمان نصر تهران، گفت: پیروی برگزاری دو دوره نشست  تی نت، کمیسیون مشاوران و اشخاص حقیقی سازمان درحال برنامه ریزی برای برگزاری این سمینارهای تخصصی به صورت هر دوهفته یکبار است.
عدالت در خصوص برگزاری سومین نشست تی نت تحت عنوان کنترل اشیاء توسط مغز ادامه داد: این برنامه دراصل نشست شماره 295 در تاریخ برگزاری تی نت است که  پیش از این دو نشست قبلی در سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با موفقیت برگزار شده است. در این سمینار،موضوع کنترل اشیاء توسط مغز مبتنی بر فناوری های جدید دنیای ارتباطات با رویکرد کاربرد عملی و فرصت های شغلی برگزار می شود.
او در این رابطه ادامه داد: استقبال خوب شرکت کنندگان و تجربه وسیع سازمان در برگزاری این گونه سمینارهای تخصصی باعث شده برنامه از کیفیت مطلوبی در نحوه ارائه مطالب و همچنین در روش برگزاری برخوردار باشد.
مسئول کمیسیون مشاوران و اشخاص حقیقی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران در ادامه گفت: قصد داریم به زودی محلی با هدف همگرایی ایده ها و مشارکت دو طرفه افراد در خصوص این برنامه راه اندازی کنیم.
 عدالت با اشاره به توسعه فعالیت های سازمان برای برگزاری هرچه بهتر سمینارهای تی نت ابراز امیدواری کرد: با توجه به امکانات مناسب پورتال سازمان، بخشی ویژه موضوع تی نت در پورتال سازمان(www.tehrannsr.org (جهت هماهنگی و دریافت نظرات و پیشنهادات شرکت کنندگان و همچنین تبادل اطلاعات بین کمیته های علمی و اجرایی این همایش راه اندازی خواهد شد.
عدالت همچنین با اشاره برنامه های مشارکتی در سمینار تی نت خاطر نشان کرد: تی نت در حقیقت یک برنامه مشارکتی یا به اصطلاح نمونه های خارجی Collaborative است. طی برنامه از شرکت کنندگان دعوت می شود در ارائه مطلب برای برنامه های بعدی و حتی در برگزاری برنامه مشارکت کنند.
او درخصوص روش های دیگر به منظور دسترسی افراد به موضوعات برنامه اضافه کرد:کمیته اجرایی نشست های تی نت در دبیرخانه سازمان به دنبال ارتقا یا تعدد روش های رویت مطالب سمینارهای تی نت است. دبیرخانه سازمان تلاش می کند تا به زودی امکاناتی از قبیل انتشار صدا و ویدئو برنامه پس از برگزاری و حتی درآینده بصورت آنلاین را در زمان برگزاری فراهم کند.
 عدالت با اشاره به زمان و مکان برگزاری سومین نشست تی نت تاکید کرد: نشست سوم تی نت با موضوع کنترل اشیاء توسط مغز در روز یکشنبه 7 شهریور ماه از ساعت 17:30 الی 19:00 در محل دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران برگزار می شود و علاقمندان لازم است  برای ثبت نام اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-23 10:43

افزودن دیدگاه جدید