کد مطلب: 

190288

مجوز آپای دانشگاه صنعتی اصفهان اعطاء شد

به منظور مقابله با حوادث رایانه ای و همچنین ضرورت راه اندازی و گسترش مراکز همکار در زمینه تشخیص، تحلیل و هماهنگی ملی، گواهی نامه راه اندازی مرکز آپای دانشگاه صنعتی اصفهان صادر شد.
مجوز آپای دانشگاه صنعتی اصفهان اعطاء شد

به گزارش سیتنا، مهندس نصرا... جهانگرد در مراسم افتتاح پروژه های ICT استان اصفهان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: پروژه آپا بخشی از بستر و پوشش سیستم های هشدار و امنیت در شبکه دیتای کشور است که در سراسر استان ها با مراکز دانشگاهی پیشرفته ای که با پشتیبانی علمی و تخصصی روزآمد انجام می دهد، به انجام می رسد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران افزود: به دنبال شکل گیری آپا در استان ها ، نهادی ایجاد می شود که نسبت به حوادث رایانه ای برای حوزه تحت پوشش خودش، خدمات هشدار ارایه می دهد و این نهاد وظیفه دارد که در خصوص لطمات و یا حوادث پیش آمده کمک و امداد رسانی کند.

این گزارش حاکی است، در ادامه مراسم افتتاح های استان اصفهان، پروانه ایجاد و راهبری واحد استانی مرکز توانمند سازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپا فاوا در راستای توسعه اشتغال و حمایت از کسب و کار های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پارک علم و فناوری استان اصفهان صادر شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-22 17:57

افزودن دیدگاه جدید