کد مطلب: 

190280
واعظی در دیدار با امام جمعه‌ی اصفهان:

برنامه‌های دولت منوط به موفقیت در حوزه‌های اقتصاد و روابط خارجی است

در آستانه هفته دولت، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وارد استان اصفهان شد و در نخستین برنامه خود به همراه استاندار و جمعی از مدیران این استان با امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
برنامه‌های دولت منوط به موفقیت در حوزه‌های اقتصاد و روابط خارجی است

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر واعظی در دیدار با امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به سختی های دولت در ابتدای کار در سال 92، گفت: با وجود تمامی سختی ها و مشکلات در روزهای اول دولت، امروز شاهد امنیت، ثبات و آرامش در کشور هستیم.

وی افزود: صمیمت و همدلی دولت و ملت زیر سایه حمایت‌های مقام معظم رهبری زمینه ساز دستاوردهای مهمی در حوزه های مختلف در کشور شد.

واعظی، موضوع اقتصاد و روابط خارجی را دو اولویت دولت دانست و گفت: قطعا تمامی برنامه های دولت منوط به توجه و موفقیت در این دو بخش است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارایه گزارشی از روند فعالیت دولت در سه سال گذشته گفت: دولت تورم 40 درصدی ابتدای کار خود را تک رقمی کرده است و امروز در کشور شاهد رشد مناسبی در زمینه های اقتصادی و صنعتی هستیم.

واعظی یکی از نشانه های تغییر شرایط کشور در حوزه اقتصادی و صنعتی را فعالیت مجدد کارخانه های نیمه تعطیل دانست و گفت: در ابتدای دولت حدود 7500 کارخانه و مرکز صنعتی نیمه تعطیل شناسایی شد و با تخصیص منابع و تجهیز اماکنات حدود 1300 کارخانه فعالیت مجدد خود را آغاز کرد.

در این دیدار حضرت آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در این استان هم، ICT و دستاوردهای این حوزه را از افتخارات خطاب کرد و گفت: متناسب با اخباری که دریافت کردم عملکرد خوبی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد که می توان این حوزه را از افتخارات کشور دانست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-22 16:55

افزودن دیدگاه جدید