کد مطلب: 

189960

پرداخت خسارت به مشترکان اینترنت مخابرات بابت اختلال و قطعی

شرکت مخابرات استان تهران توافق نامه سطح خدمات اینترنتی ( SLA ) را برای مشترکین خود اجرا کرد.
پرداخت خسارت به مشترکان اینترنت مخابرات بابت اختلال و قطعی

به گزارش سیتنا، مهندس صیدی مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به اجرای توافق نامه سطح خدمات اینترنتی (SLA)  برای مشترکان مخابرات، گفت: تاکنون در قالب توافق نامه سطح خدمات اینترنتی، به ۲ هزار مشترک بابت اختلال و قطعی اینترنت خسارت پرداخت شده است.

صیدی افزود: برای ارائه خدمات اینترنتی قراردادهایی نوشته می شود که طی آن، مشترک خدماتی را به شکل های طلایی، نقره ای یا برنزی دریافت می کند و پس از مشخص شدن میزان قطعی هر یک از این سطوح، شرکت ارائه کننده اینترنت ملزم به پرداخت مبلغی به عنوان خسارت به کاربران خود می شود.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس این توافق نامه در مواردی که میزان اختلال یا قطعی اینترنت بیش از ۴ درصد باشد، به مشترکان خسارت پرداخت می شود.   

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-16 17:21

افزودن دیدگاه جدید