کد مطلب: 

189624

دومین نشست تی نت با موضوع "مراکز داده به زبان ساده"

کمیسیون مشاوران و اشخاص حقیقی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، دومین نشست از سمینارهای تی نت را با موضوع "مراکز داده به زبان ساده" برگزار می کند.
دومین نشست تی نت با موضوع "مراکز داده به زبان ساده"

به گزارش سیتنا، آیدین عدالت مسئول کمیسیون مشاوران و اعضای حقیقی سازمان با اعلام این خبر گفت: پیروی استقبال از برگزاری اولین دوره نشست تی نت، دومین نشست از این سری سمینارها را در روز دوشنبه 24 مردادماه در محل دبیرخانه سازمان نظام صنفی استان تهران برگزار می شود.

عدالت درخصوص برگزاری سلسله نشست های تی نی اضافه کرد: این سلسله نشست ها با هدف آشنایی علاقمندان با موضوعات مرتبط با فناوری ارتباطات و اطلاعات برگزار می شود و حضور در آنها رایگان است.

او در این رابطه ادامه داد: دوره جدید تی نت پس از یک وقفه چند ساله اکنون به همت سازمان نظام صنفی مجددا احیا  شده و به صورت جدی پیگیری می شود. دوره های قبلی این برنامه در مرکز پژوهش های علوم بنیادی فیزیک نظری و ریاضیات به همت جمعی از صاحب نظران و کارشناسان صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات اجرا می شد.

مسئول کمیسیون مشاوران و اعضای حقیقی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران گفت: انتظار نداشتیم با توجه به فاصله طولانی با دوره قبلی و احتمالا فراموشی این نام از ذهن مخاطبان با چنین استقبال چشمگیری روبرو شویم تا حدی که مجبور شدیم ثبت نام را در چند روز مانده به نشست اول متوقف کنیم.

او در پاسخ به اینکه آیا این نشست ها قرار است به موضوعات تخصصی نیز بپردازد،  ادامه داد: موضوع ها و عناوین تی نت درسطوح پایه و تخصصی برگزار می شود و نشست هایی که هدف آشنایی داشته و با عنوان پایه برگزار می شوند ،رایگان هستند.

عدالت ابراز امیدواری کرد با توجه به علاقمندی مخاطبان به روش و موضوعات ارائه شده، این برنامه بطور مستمر ادامه پیدا خواهد کرد.

مسوول کمیسیون مشاوران و اشخاص حقیقی گفت: تی نت یک سمینار تخصصی با فضای صمیمی است،در این سمینارها صرفا قرار نیست یک سخنران حرفه ای و عده ای مخاطب صامت داشته باشد. برنامه در محیطی صمیمی و همراه با مشارکت حاضرین برگزار می شود و به سوالات مطرح شده در خصوص موضوع مرتبط با عناوین فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسخ داده می شود.

او همچنین درخصوص سایر اهداف تی نت اضافه کرد: از اهداف جانبی این برنامه شبکه سازی  میان تازه واردان و پیش کسوتان  صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در این نشست ها با یکدیگر آشنا شده و  قطعا موضوعاتی برای همکاری یا تعریف پروژه های مشترک پیدا خواهند کرد.

عدالت درباره برگزاری دومین نشست تی نت تاکید کرد: نشست دوم تی نت با موضوع مراکز داده به زبان ساده در روز یکشنبه 24 مرداد ماه از ساعت 17:30 الی 19:00 در محل دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران برگزار می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-09 22:29

افزودن دیدگاه جدید