کد مطلب: 

189397

مراسم رونمایی از Galaxy Note 7 به صورت زنده پخش شد

مراسم رونمایی جهانی از گلکسی نوت ۷، اختصاصی‌ترین پرچمدار سامسونگ، به صورت زنده پخش شد.
مراسم رونمایی از Galaxy Note 7 به صورت زنده پخش شد

به گزارش سیتنا، برای شرکت در مراسم رونمایی از این گوشی موسوم به (Galaxy Note Unpacked 2016) و نشستن در ردیف اول این مراسم نیازی به سفر به نیویورک، لندن یا ریو دوژانیرو نداشتید.

اگر شما هم یکی از هزاران منتظر این گوشی هیجان‌انگیز در سراسر جهان بودید، می‌توانستید این مراسم را هنگام برگزاری به صورت زنده تماشا کنید. پخش زنده این مراسم از طریق وب‌سایت سامسونگ به آدرس www.samsung.com/iran امکان‌پذیربود.

پوشش این مراسم به صورت ۳۶۰ درجه بود و به همین دلیل احساس حضور در سالن و دیدن از نزدیک رونمایی جدیدترین نوت سامسونگ، بهتر انتقال پیدا می‌کرد.

دیدن مراسم رسمی رونمایی گلکسی نوت۷ از طریق گوشی موبایل نیز امکان‌پذیر بود. برای این کار، می‌توانستید وارد سایت www.samsung.com/iran شوید، البته اگر کاربر سیستم عامل iOS بودید تنها می‌توانستید از طریق صفحه یوتوب Samsung Mobile این مراسم را تماشا کنید.

دومین گزینه تماشای مراسم با استفاده از هدست مجازی Gear VR بود. اگر این هدست هیجان‌انگیز را داشتید، کافی بود وارد فروشگاه اوکولوس شوید و اپلیکیشن Unpacked 360 view را دانلود و نصب کنید، بعد از آن، اپ را هنگام شروع مراسم با Gear VR اجرا می‌کردید.

مراسم رونمایی گلکسی جدید سامسونگ در روز ۲ آگوست ( 12 مردادماه) ساعت 19:30 به وقت تهران پخش شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-03 14:21

افزودن دیدگاه جدید