کد مطلب: 

189357

بازدید قائم مقام رئیس مرکز تحقیقات مخابرات کره جنوبی از صنایع ارتباطی آوا

قائم مقام رئیس مرکز تحقیقات مخابرات و الکترونیک کشور کره جنوبی (ETRI) و هیات همراه ضمن بازدید از شرکت صنایع ارتباطی آوا، از نزدیک با توانایی ها و دستاوردهای این شرکت دانش بنیان در تولید تجهیزات مخابراتی نسل جدید آشنا شدند.
بازدید قائم مقام رئیس مرکز تحقیقات مخابرات کره جنوبی از صنایع ارتباطی آوا

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، در نشستی که با حضور مدیران ارشد صنایع ارتباطی آوا و قائم مقام «انستیتو تحقیقات مخابرات و الکترونیک» کشور کره جنوبی و هیات همراه انجام شد، دکتر «یانگ چو» ضمن ابراز خوشحالی از موفقیت ها و دستاوردهای صنایع ارتباطی آوا، ابراز امیدواری کرد که صنایع ارتباطی آوا به عنوان یکی از شرکت‌های پیشروی صنعت مخابراتی ایران و ETRI بتوانند همکاری های علمی و فناوری مشترکی را با یکدیگر تعریف کنند و در این راستا برای بررسی طرح های انتقال دانش فنی و فرصت های مطالعاتی پژوهشی اعلام آمادگی کرد.

در این نشست مدیرعامل صنایع ارتباطی آوا نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار مدیران ارشد ETRI، فرصت همکاری علمی با آن انستیتو را به عنوان یکی از موسسات پیشرو فناوری ارتباطات جهان، بسیار ارزشمند دانست.

دکتر یانگ چو، قائم مقام رئیس انستیتو تحقیقات مخابرات و الکترونیک کره جنوبی و هیات همراه روز سه شنبه پنجم مرداد ماه 1395، از مجموعه صنایع ارتباطی آوا بازدید به عمل آورده و از نزدیک با توانایی ها و دستاوردهای این شرکت دانش بنیان در تولید تجهیزات مخابراتی نسل جدید آشنا شدند.

موسسه ETRI یک مرکز تحقیقات دولتی وابسته به وزارت علوم کشور کره جنوبی می باشد که در چند سال متوالی اخیر با پشت سر گذاشتن دانشگاه MIT آمریکا، رتبه اول ثبت اختراعات علمی در رشته فناوری ارتباطات را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-02 10:17

افزودن دیدگاه جدید