کد مطلب: 

189337

گوشی‌های فعال شده تا چه تاریخی شامل رجیستری نمی‌شوند؟

به گفته وزیر ارتباطات با اجرای طرح رجیستری تمامی گوشی هایی که تا تاریخ ۵ مردادماه در شبکه مخابراتی کشور فعال شده اند، شامل این طرح نمی شوند و از این تاریخ به بعد به صورت پایلوت این طرح اجرایی خواهد شد.
گوشی‌های فعال شده تا چه تاریخی شامل رجیستری نمی‌شوند؟

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد اجرای طرح رجیستری گوشی های موبایل که به این وزارتخانه تکلیف شده است، گفت: به ما تکلیف شده بود که ظرف دو ماه این طرح را اجرایی کنیم اما با توجه به تجربه ناموفق اجرای این طرح در گذشته، شروطی را برای اجرای آن در نظر گرفتیم که یکی از آنها اجرای طرح به صورت آزمایشی است.

واعظی با اشاره به اینکه در اجرای طرح رجیستری گوشی های موبایل علاوه بر وزارت ارتباطات، گمرک، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و وزارت صنعت حضور دارند، خاطرنشان کرد: ترجیح ما این بود که سازمان دیگری مسوولیت اجرای این طرح را بر عهده گیرد، اما با این وجود اصرار داشتند که ما این کار را انجام دهیم.

وی گفت: یکی از شروطی که برای اجرای این طرح داشتیم این بود که مردم از اجرای آن ناراضی نشوند و شرط دوم این بود که هر آنچه که در شبکه فعلی مورد استفاده مردم قرار می گیرد، معتبر تلقی شود.

به گفته واعظی با اجرای طرح رجیستری تمامی گوشی هایی که تا تاریخ ۵ مردادماه در شبکه مخابراتی کشور فعال شده اند، شامل این طرح نمی شوند و از این تاریخ به بعد به صورت پایلوت این طرح اجرایی خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: با برطرف شدن کامل مشکلات، اجرای طرح رجیستری به صورت نهایی عملیاتی می شود و نمی توان برای آن تاریخ مشخصی اعلام کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-01 12:43

افزودن دیدگاه جدید