کد مطلب: 

189245

رونمایی از سامانه‌ی پایش شاخص‌های کیفی شبکه‌ی شرکت زیرساخت

سامانه اندازه گیری و پایش شاخص های کیفی لایه سه شبکه داخلی شرکت ارتباطات زیرساخت هفته آینده رونمایی می شود.
رونمایی از سامانه‌ی پایش شاخص‌های کیفی شبکه‌ی شرکت زیرساخت

به گزارش سیتنا، مهندس اسماعیل رادکانی، معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت زیرساخت، افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان پیشتاز اجرایی کردن مصوبه 222 کمیسیون تنظیم مقررات اقدام به پیاده سازی سامانه مدیریت SLA و انتشار شاخص های کیفی ابر لایه سه (شبکه IP)    بر روی سایت این شرکت کرده است و از هفته آینده بر روی سایت شرکت ارتباطات زیرساخت قابل دسترسی است.

وی تصریح کرد: در خصوص مکانیزم ، روش اندازه گیری و انطباق آن  با  استانداردهای تعیین شده  با سازمان تنظیم مقررات به توافق و جمع بندی رسیدیم و این شاخص ها با هدف شفاف سازی  کیفیت سطح خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت از طریق سایت در دسترس عموم مردم قرار می گیرد.

رادکانی تصریح کرد: این سامانه همزمان با نشست خبری مشترک وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس محمد جواد آذری جهرمی معاون وزیر رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت و دکتر عمیدیان رییس سازمان تنظیم مقررات در هفته آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی در پایان گفت: علاوه بر این برای پایش کیفیت اینترنت بین الملل نیز در حال راه اندازی سیستم های راه اندازی و نظارت و انتشار شاخص های کیفی هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-29 18:40

افزودن دیدگاه جدید