کد مطلب: 

189243

انتقاد تند اینستاگرامی طراح لباس قبلی کاروان ایران در ریو از همه!

مهناز آرمین، طراح قبلی لباس کاروان ایران در المپیک ریو، با انتشار مطلبی در اینستاگرامش، کامران بختیاری، طراح جدید لباس کاروان ایران را طراحی مبتدی خواند و او را به باند بازی متهم کرد. او همچنین خطاب به منتقدینش نوشت: برای شما متاسفم که هیچ فهم و درکی از دیزاین ندارید!
انتقاد تند اینستاگرامی طراح لباس قبلی کاروان ایران در ریو از همه!

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، کمیته ملی المپیک پس از انتقادهای گسترده نسبت به طرح اولیه لباس رژه کاروان ایران در المپیک ریو، طرح جدیدی را برای این منظور تصویب کرد.

بر پایه گزارش‌ها، طرح لباس جدید از میان طرح‌هایی انتخاب شده است که کامران بختیاری، طراح مد و لباس به کمیته المپیک ارائه کرده بود. در طرح لباس جدید از رنگ‌های سفید، سبز و قرمز مناسب با پرچم ایران استفاده شده است.

مهسا جاور، بانوی ملی پوش روئینگ ایران و احسان روزبهانی، قهرمان بوکس ایران نمونه‌های این لباس‌ها به تن کرده‌اند.

لباس‌های قبلی که مهناز آرمین آنها را طراحی کرده بود، به دلیل رنگ و مدل انتقادهای بسیاری از مردم و حتی ورزشکاران و هنرمندان را به دنبال داشت.

در همین حال، مهناز آرمین، طراح طرح قبلی لباس های کاروان المپیک ایران در صفحه اینستاگرام منتسب به ایشان صحبت هایی را علیه کامران بختیاری و جناب خان و برنامه خندوانه مطرح کرد!

او نوشت: واقعا متاسفم برای مردم و کمیته ملی المپیکی که از یک طراح سو استفاده می‌کنند برای کاهش قیمت طراحی و با اجبار و الزام طرح را عوض می کنند. با طرح بنده نیز این کار رو کردند. حالا وظیفه طراحی لباس را به یک طراح مبتدی داده اند که فکر نکنم به اندازه سال های طراحی بنده حتی درس خوانده باشد و پارتی و باند بازی و تغییر طراحی جای بنده را به عنوان طراح گرفت واقعا برای شما مردم و مسئولین متاسفم که هیچ فهم و درکی از دیزاین ندارید واقعا متاسفم ...  و واسه آقایی که با برنامه بسیار بی مزه و لوسش با اون عروسک من رو مسخره می کنه. کاش حداقل در یک نظر سنجی مشخص می شد که چه طرحی انتخاب بشه نه اینکه مردم بدون فهم از مد و فشن برن و زیر پست یه طراح لباس ایران را انتخاب کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-29 18:21

افزودن دیدگاه جدید