کد مطلب: 

189184

تجهیز پروازهای بین المللی چین به شبکه‌ی وای فای

شرکت‌های هواپیمایی «ایر چاینا»، «چاینا سائوتن» و «چاینا ایستن» که کاروان‌های برخی مسیرهای داخلی خود را به شبکه وای فای مجهز کرده بودند، امسال در راستای راه‌اندازی این شبکه در کاروان‌های مسیرهای بین القاره‌ای گام‌هایی برداشته اند.
تجهیز پروازهای بین المللی چین به شبکه‌ی وای فای

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از سایت صدای چین، شرکت‌های هواپیمایی «ایر چاینا»، «چاینا سائوتن» و «چاینا ایستن» به عنوان سه شرکت هواپیمایی برتر چین که کاروان‌های برخی مسیرهای داخلی خود را به شبکه وای فای مجهز کرده بودند، امسال در راستای راه‌اندازی این شبکه در کاروان‌های مسیرهای بین القاره‌ای گام‌هایی برداشته اند.

علاوه بر آنها، شرکت‌های ترابری ارزان قیمت (low cost airline) چین مانند شرکت‌های «سی اچ» و «لاکی ایر» نیز برای اتصال چنین شبکه‌ای به کاروان‌های خود سرمایه‌ زیادی کرده اند.

برخی شرکت‌های مستقر در آمریکا، اروپا و خاورمیانه نیز برای جذب توریست‌های چینی بر بکارگیری این نوع شبکه تاکید دارند. به طور کلی، تجهیز کاروان های هوایی با شبکه وای فای تدریجا متداول می شود.

شرکت «فین ایر» فنلاند اخیرا اعلام کرد تا ماه مه سال آینده همه هواپیماهای مسیرهای بین القاره خود را مجهز به شبکه وای فای می کند.

تا آخر سال 2015، شرکت فن ایر در یک فروند هواپیمای ایرباس A350 XWB جدید خود شبکه بی سیم اینترنت را راه‌اندازی کرد.

پیا کارهو معاون توسعه تجربه کاربری این شرکت در این باره گفت: از ماه مه سال آینده مسافران همه مسیرهای بین القاره ما به خدمات شبکه بی سیم اینترنت دسترسی پیدا می کنند. به علاوه، سیستم سرگرمی هواپیمایی اروپای شمالی را نیز در اختیار آنها قرار می دهیم.

علاوه بر شرکت هواپیمایی فنلاند، شرکت هواپیمایی قطر نیز از ماه ژوئیه سال جاری آغاز به تبلیغ شبکه وای فای هواپیماهای ایرباس ای 380 خود در مسیرها به شهر گوانگ جو چین اعلام کرده است.

شرکت‌های کشورهای خاورمیانه و آمریکا از جمله شرکت امارات نیز در کاروان‌های مسیرها به چین چنین خدمات را عرضه می کنند. بدیهی است شبکه وای فای هوایی رو به گسترش گذاشته است. شرکت‌های هواپیمایی چینی از جمله شرکت‌های هواپیمایی ارزان قیمت نیز در این راستا گام برداشته اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-28 00:43

افزودن دیدگاه جدید