کد مطلب: 

189170

امکان استفاده از شبکه‌ی نسل سوم و چهارم رایتل در 67 کشور

در حال حاضر در 65 کشور امکان استفاده از اینترنت نسل سوم تلفن همراه (3G) رایتل و در دو کشور امکان استفاده از نسل چهارم تلفن همراه (LTE) این اپراتور وجود دارد.
امکان استفاده از شبکه‌ی نسل سوم و چهارم رایتل در 67 کشور

به گزارش سیتنا، رومینگ رایتل در حال حاضر با 75 کشور برقرار است و در این بین، امکان مکالمه بسیار ارزان با 19 کشور توسط این اپراتور فراهم آمده است.

این اپراتور در حال حاضر با 75 کشور و 103 اپراتور قرارداد رومینگ بین الملل دارد.

با استفاده از این سرویس، مشترکین رایتل می توانند در سفر به 75 کشور از خدمات سیم‌کارت خود شامل مکالمه، پیام کوتاه و دیتا استفاده کنند؛ همچنین در 65 کشور امکان استفاده از اینترنت نسل سوم تلفن همراه (3G) و در دو کشور امکان استفاده از نسل چهارم تلفن همراه (LTE) وجود دارد.

همچنین با استفاده از تعرفه‌های تشویقی رایتل، مشترکین می‌توانند در 22 کشور و از جمله آن می توان به کشورهای اسپانیا، ایتالیا، آلمان، انگلستان، افغانستان، امارات، سوئد، عراق، عربستان سعودی و فرانسه اشاره کرد، با کمترین تعرفه نسبت به سایر اپراتورها از خدمات سیم‌کارت خود استفاده کنند.

شایان ذکر است سرویس رومینگ رایتل از ماه‌های پایانی سال 93 فعال شده و در همین مدت رشد چشمگیری داشته است که این رشد بدون کمک و استفاده از مشاورین خارجی صورت گرفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-27 18:03

افزودن دیدگاه جدید