کد مطلب: 

189166

مهلت اجرای پروژه‌ی برج‌های دوقلوی مخابرات تمام شد؛ وعده‌ی اتمام یکی از برج‌ها تا 18 ماه دیگر!

اگرچه کلنگ برج‌های دوقلوی شرکت مخابرات ایران در شهریورماه 92 زده شد و قرار بود این پروژه طی مدت سه سال به بهره برداری برسد، ولی اکنون که مهلت اجرای این پروژه به اتمام رسیده، مدیرعامل شرکت املاک مخابرات وعده داده است که عملیات احداث یکی از این برج‌های دوقلو تا 18 ماه دیگر به پایان برسد.
مهلت اجرای پروژه‌ی برج‌های دوقلوی مخابرات تمام شد؛ وعده‌ی اتمام یکی از برج‌ها تا 18 ماه دیگر!

به گزارش خبرنگار سیتنا، ساخت برج‌های دو قلوی شرکت مخابرات ایران در زمینی به مساحت 37 هزار متر مربع، در زیربنایی بالغ بر 110 هزار متر مربع و در دو برج 30 طبقه‎ای در تهران واقع در تقاطع همت و شیخ بهایی از شهریور ماه 92 رسما آغاز شد.

شرکت پرهون طرح پس از شرکت در مناقصه احداث این برج‌های دوقلو، از میان 25 شرکت متقاضی، برنده اجرای این پروژه شد و قرار شد طی مدت سه سال این برج‎هارا راه‌اندازی کند.

در آن زمان و در مراسم کلنگ زنی این پروژه، مظفر پوررنجبر، مدیرعامل وقت شرکت مخابرات ایران (نائب رئیس فعلی هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات) در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا در خصوص اعتبار پیش بینی شده برای ساخت پروژه‌ی برج‎های مخابرات، گفته بود: اگرچه پیش بینی دقیق میزان اعتبار برای اجرای چنین پروژه‎ای میسر نیست، ولی ما برای این پروژه 750 میلیارد تومان در نظر گرفتیم.

حال پس از گذشت سه سال از آغاز اجرای این پروژه و اتمام مهلت اجرای پروژه، رفیعی، مدیرعامل شرکت مدیریت املاک مخابرات ایران، می‌گوید: «با جدیت مضاعفی که در ساخت این پروژه ایجاد شده، عملیات احداث یکی از برج‌های دوقلو مخابرات ایران تا 18 ماه دیگر به پایان خواهد رسید».

وی در بخشی دیگر از سخنانش با بیان این توضیح که پیش‌ از این روند احداث پروژه بیشتر با نگاه اقتصادی دنبال می‌شد، اظهار داشت: «نظر مدیرعامل و اعضای جدید هیأت مدیره بر این است که این دو برج، کاملاً برای استفاده خود شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های تابع آماده بشود». حال آنکه از اول هم قرار بود پس از اتمام این پروژه، تمامی کارکنان شرکت مخابرات ایران، شرکت ارتباطات سیار، شرکت ارتباطات ثابت وقت، شرکت مخابرات استان تهران و سایر شرکتهای اقماری مخابرات در آن مستقر شوند و ادعای تغییر اهداف پروژه دلیل موجهی برای تاخیر در اجرای این پروژه نیست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-27 15:58

افزودن دیدگاه جدید