کد مطلب: 

189132

ملاقات رسانه‌ای با معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت

تنی چند از دست‌اندرکاران سایت خبری سیتنا و ماهنامه‌ی نسل چهارم با جواد جهرمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت دیدار و گفت‌وگو کردند.
ملاقات رسانه‌ای با معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت

تنی چند از دست‌اندرکاران سایت خبری سیتنا و ماهنامه‌ی نسل چهارم با "محمد جواد آذری جهرمی" معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدا، "مسعود فاتح" مدیرمسوول سایت خبری سیتنا و ماهنامه نسل چهارم گزارشی از عملکرد این مجموعه‌ی رسانه‌ای ارائه کرد.

فاتح با اشاره به جدیدترین ارزیابی کمیته‌ی رتبه بندی پایگاههای خبری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکید کرد: "سیتنا" در این رتبه بندی در جایگاه 19 قرار گرفت و کسب این رتبه توسط سایت تخصصی حوزه‌ی ICT از یک سو نشان از تلاش دست‌اندرکاران این مجموعه در حوزه‌ی اطلاع رسانی است که همپای سایر سایت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به وظیفه‌ی اطلاع رسانی می‌پردازند و از سوی دیگر حاکی از توجه ویژه‌ی عموم مخاطبان، مدیران و کارشناسان بخش فاوای کشور به دریافت اطلاعات از سایت تخصصی این حوزه است.

وی، همچنین به اعلام نتایج کمیته‌ی تعیین ضریب کیفی نشریات اشاره و تاکید کرد: اگرچه ماهنامه نسل چهارم در ابتدای راه است و تاکنون تنها 10 شماره از این ماهنامه منتشر شده است، ولی این نشریه پس از انتشار هشت شماره‌ی نخست، در میان رسانه‌های مورد ارزیابی، ضریب کیفی 72 را کسب کرد که کسب این امتیاز ما را برای حرکتی هر چه موثرتر در این مسیر امیدوارتر کرد.

در ادامه، "مونا ارشادی‌فر" سردبیر سایت سیتنا و ماهنامه‌ی نسل چهارم نیز ضمن ارائه‌ی گزارشی کوتاه در خصوص عملکرد رسانه‌ای این مجموعه در فضای مکتوب و آنلاین، به انعقاد قرارداد اخیر سیتنا با ITU اشاره و اظهار داشت: همانطور که مطلع‌ هستید طی قراردادی مابین سازمان خبری سیتنا و اتحادیه‌ی جهانی مخابرات (ITU)، سیتنا نماینده‌ی رسمی نمایشگاه‌های ITU در ایران شده است، که امیدواریم این حرکت مقدمه‌ای برای حضور هر چه پررنگ‌تر مجموعه‌ی ICT کشور در نمایشگاه‌های تخصصی بین المللی جهت استفاده‌ی هر چه موثرتر از فرصت این تعاملات برون مرزی باشد.

وی در همین راستا به برگزاری نمایشگاه ITU که از 14 تا 17 نوامبر 2016 (24 تا 27 آبان ماه 95) در بانکوک تایلند برپا می‌شود اشاره کرد و از شرکت ارتباطات زیرساخت برای حضور در این نمایشگاه دعوت کرد.

مهندس "جواد جهرمی" نیز ضمن ابراز خرسندی از کسب رتبه‌ی مطلوب توسط سایت سیتنا و ماهنامه نسل چهارم، این پتانسیل در اطلاع رسانی حوزه‌ی ICT را ظرفیتی مطلوب برای بخش فاوای کشور برشمرد که می‌تواند فضایی مناسب برای خبررسانی هر چه تخصصی تر در این حوزه فراهم کند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید فضایی ایجاد کنند تا مدیران خودشان را در اتاق شیشه‌ای و پاسخگوی رسانه‌ها و مردم بدانند.

در ادامه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت پاسخگوی سوالات تخصصی حوزه‌ی تحت مدیریتش بود که مشروح این گفت‌وگو بزودی در سیتنا و نسل چهارم منتشر می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-26 17:04

افزودن دیدگاه جدید