کد مطلب: 

189109

برپایی پاویون ایران در CeBIT آلمان توسط کمیسیون ICT اتاق ایران

بر اساس تفاهم صورت گرفته میان کمیسیون ICT اتاق بازرگانی ایران و مدیر مشتریان بین الملل نمایشگاه cebit آلمان که برای حضور در همایش معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری در صنعت ICT ،به ایران سفر کرده است، مقرر شد کمیسیون ICT اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، پاویون جمهوری اسلامی ایران را در نمایشگاه cebit بر پا کند.
برپایی پاویون ایران در CeBIT آلمان توسط کمیسیون ICT اتاق ایران

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران، خانم لوبن مدیر مشتریان بین الملل نمایشگاه cebit آلمان در حاشیه برگزاری رویداد 3 روزه معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری در صنعت ICT ایران، افزود: بررسی های صورت گرفته از بازار ایران و همچنین ارزیابی کلی از برگزاری همایش معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری در صنعت ICT ایران نشان داد که شرکت های بزرگ و فعالی در این کشور حضور دارند و مهندسین و افراد تحصیل کرده زیادی مدیریت این شرکت ها را به عهده دارند، همچنین سخنرانی های صورت گرفته در این همایش حاکی از پتانسیل های قوی ایران برای صادرات محصولات صنعت ICT است.

وی با اشاره به اینکه ایران باید قوانین مربوط به صادرات و مالیات را برای این دسته از افراد تسهیل کند، افزود: بعد از لغو تحریم ها ، جهان منتظر ارائه ایده ها و نظرات جدیدی از طرف ایران است تا پتانسیل های بازار این کشور از لحاظ صادرات و واردات بالفعل گردد.

لوبن خاطرنشان ساخت: هم اکنون تعداد زیادی تشکل در حوزه IT  در ایران فعالیت می کنند که شایسته است این تشکل ها به صورت هماهنگ و بر اساس یک برنامه مدون بتوانند در نمایشگاه های معتبری چون Cebit حضور داشته باشند تا بتوانند پتانسیل های خود را از لحاظ علمی و فنی به جهان ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه ما حاضریم به این تشکل ها کمک کنیم تا بتوانند وارد بازار ICT جهان شوند، گفت: این حمایت ها در قالب مشاوره به شرکت ها و تشکل ها برای حضور در بهترین مکان برای شناسایی فعالیت های مرتبط با آن شرکت ها و ارائه آفرهای ویژه در نمایشگاه Cebit  برای مشارکت در این نمایشگاه صورت خواهند گرفت.

مدیر مشتریان بین الملل نمایشگاه cebit آلمان افزود: در همین راستا و بر اساس تفاهم صورت گرفته با کمیسیون ICT اتاق بازرگانی ایران ، مقرر شد  این کمیسیون، پاویون جمهوری اسلامی ایران را در نمایشگاه cebit  برپا  کند تا امکان حضور منسجم و قوی تولیدکنندگان و فعالان صنعت ICT ایران در این نمایشگاه فراهم گردد.

وی یادآور شد: نمایشگاه Cebit  آلمان هرساله در ماه مارس و در شهر هانوفر این کشور برگزار می شود و پذیرای تعداد زیادی از شرکت های بین المللی فعال در صنعت ICT است. سالانه حدود 3000 شرکت و غرفه گذار بین المللی در این رویداد بزرگ در بخش های اینترنت ، امنیت شبکه ، موبایل و ... حضور دارند و ما پذیرای شرکت ها برای حضور در پاویون ایران در این نمایشگاه هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-26 11:49

افزودن دیدگاه جدید