کد مطلب: 

189105
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اعلام کرد:

آغاز اجرای آزمایشی طرح رجیستری گوشی موبایل توسط هر سه اپراتور

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه نخستین مراحل اجرای طرح رجیستری گوشی موبایل از آذرماه سال گذشته آغاز شده است، گفت: اجرای آزمایشی این طرح نیز توسط هر سه اپراتور تلفن همراه و برای تعداد معدودی گوشی آغاز شده است.
آغاز اجرای آزمایشی طرح رجیستری گوشی موبایل توسط هر سه اپراتور

به گزارش خبرنگار سیتنا، پانزدهمین نشست هم‌اندیشی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با رسانه‌های جمعی به بررسی وضعیت رجیستری از طرح تا اجرا در کشور اختصاص داشت.

عبادی، معاون فرهنگی و پژوهش ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز دوشنبه (4 مردادماه 95) در نشست هم‌اندیشی این ستاد با رسانه‌های جمعی ضمن اعلام آغار مرحله آزمایشی طرح رجیستری تلفن همراه، اجرای طرح ثبت گوشی‌های تلفن همراه را یک طرح ملی برای مقابله با ورود گوش‌های قاچاق به داخل کشور دانست و بر هماهنگی بیش از پیش وزارت‌خانه‌های صنعت و ارتباطات و همراهی رسانه‌ها برای اجرای موفق این طرح تأکید کرد.

در این جلسه قاسم خورشیدی، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز با بیان اینکه نخستین مراحل اجرای طرح رجیستری گوشی موبایل از آذرماه سال گذشته آغاز شده و اجرای آزمایشی این طرح از روز گذشته برای یکی از اپراتورها اعمال شده است، گفت: در اجرای آزمایشی طرح تعداد 100 گوشی متعلق به کارمندان اپراتورها زیر بار خواهد رفت.

وی افزود: روز گذشته اپراتور ایرانسل رجیستری را برای تعداد 100 شماره اجرا کرد. امروز رایتل و فردا همراه اول برای 100 شماره رجیستری را اجرا می‌کنند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: مدت اجرای آزمایشی این طرح حدود 2 ماه خواهد بود و سپس به صورت کامل و سراسری اجرا خواهد شد.

در ادامه و در همین رابطه نخعی مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد گفت: قطعا برای نشان های تجاری که در کشور دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش هستند تسهیلاتی در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: برندهایی که نمایندگی ندارند نیز می‌توانند برای رفع مشکل اقدام کنند و دولت نیز در اجرای روند قانونی آنها را حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سیتنا، در ادامه دهقانی‌نیا، مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تشریح نحوه اجرای طرح رجیستری ضمن بیان چگونگی انجام مراحل ثبت گوشی‌های تلفن همراه گفت: با اجرای این طرح، گوشی هایی که در این سامانه رجیستر نشده باشند امکان دریافت خدمات اپراتورهای سه گانه را نخواهند داشت.

در پایان این نشست، مدیران مسؤول رسانه‌های حاضر و مسؤولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص اجرای طرح و نحوه اطلاع رسانی آن به تبادل نظر و گفتگو   پرداختند.

شایان ذکر است جلسات هم‌اندیشی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت ماهانه و با حضور معاون فرهنگی و پژوهش، مدیرکل روابط عمومی و مدیرکل فرهنگی ستاد برگزار می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-26 11:31

افزودن دیدگاه جدید