کد مطلب: 

188987

کاهش تعرفه پهنای باند برای کاربرا نهایی وارد فاز عملیاتی شد

قرارداد جدید بر اساس نرخ های مصوبه 237 برای کاهش تعرفه پهنای باند بین شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت شاتل (آریا رسانه تدبیر) امضاء شد.
کاهش تعرفه پهنای باند برای کاربرا نهایی وارد فاز عملیاتی شد

به گزارش سیتنا به نقل از سایت شرکت ارتباطات زیرساخت، این قرارداد جدید که پس از تعیین تکلیف بدهی فی مابین و در راستای مصوبه 237 کمیسیون تنظیم مقررات به امضاء رسید کاهش تعرفه پهنای باند را برای کاربران نهایی وارد فاز عملیاتی کرد.

مجید میرزایی، مدیرکل امور تجاری شرکت ارتباطات زیرساخت پس از امضای این قرارداد، گفت: امروز این شرکت بر اساس مصوبه 237 سازمان تنظیم مقررات اقدام  به امضای قرارداد با شاتل کرد و ما از امروز قیمت تعرفه پهنای باند را برای شاتل، بر اساس این مصوبه محاسبه خواهیم داد.

محمد حسن شانه ساز زاده، رئیس هیأت مدیره شاتل نیز گفت: این تغییرات و کاهش تعرفه پهنای باند مشترک نهایی حاصل یک زنجیره قیمتی است  که همه باید رعایت کنندو ما کاهش قیمت ها را از فردا برای کاربران نهایی اعمال می کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با نظارت سازمان تنظیم مقررات و حمایت های وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات همه حلقه های این زنجیره مانند زیرساخت به وظایف و تکالیف خود در راستای اجرای این مصوبه عمل نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-23 17:19

افزودن دیدگاه جدید