کد مطلب: 

188975

نشان عالی کیفیت در تولید و خدمات به آسیاتک رسید

دومین همایش سراسری کیفیت با هدف بررسی نقش کیفیت برتر در میزان کسب رضایت مندی مشتری، با حضور شرکت انتقال داده های آسیاتک در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.
نشان عالی کیفیت در تولید و خدمات به آسیاتک رسید

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت آسیاتک، دومین همایش سراسری کیفیت، 29 تیر ماه سال جاری برگزار شد که در آن از شرکت آسیاتک با اهدای تندیس ویژه تقدیر به عمل آمد.

از اهداف این همایش که توسط انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران برگزار شد، می‌توان به بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به منظور رونق اقتصادی کشور، ارائه راهکارهای نوین جهت برآورده کردن انتظارات مشتری، تغییر نگرش در فرآیند تولید با کیفیت در کشور، برقراری سیستم رضایت مندی مشتری از طریق بهبود کیفیت خدمات ارائه شده، شناسایی و تجلیل از تولید کنندگان کالا و خدمات با کیفیت، بررسی قانون  حمایت از حقوق مصرف کنندگان و نحوه ی اجرای آن، بررسی نرخ کیفیت با شاخص رضایت مندی مشتریان و مصرف‌کنندگان کالا و خدمات، افزایش فضای رقابتی در شرایط پساتحریم با تاکید بر استاندارد‌سازی محصولات و خدمات، چالش‌های محصولات ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی، مشتری و فرهنگ خرید محصولات دارای نشان و سازمان‌های مرتبط با نشان و تبیین شاخص‌های استاندارد کیفیت در خصوص بنگاه‌های خدمات محور اشاره کرد.

شرکت آسیاتک برای دومین بار در همایش سراسری کیفیت شرکت کرده و در هر دو دوره جایزه کیفیت، حائز امتیاز لازم و کسب تندیس شده است.

در این همایش دکتر پزشکیان نایب رییس مجلس یازدهم، دکتر علی اصغر توفیق معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماینده هایی از  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان ملی بهره وری، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، سازمان صنایع دفاع، کنفدراسیون صنعت، خانه صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران و کارشناسان ارشد  و فعالان حوزه صنعت حضور داشتند.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک؛ تعالی سازمانی و حرکت به سمت بهبود را به عنوان عامل تاثیرگذار در نگرش، رویکرد و برنامه های اجرایی مدیران و مبنای تغییر فرهنگ سازمانی خود مد نظر قرار داده و اقدامات ریشه ای و اساسی را برای بهبود عملکرد در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-23 13:47

افزودن دیدگاه جدید