کد مطلب: 

188973

اظهارات متناقض وزارت ارتباطات و سازمان تعزیرات در خصوص اجرایی شدن طرح رجیستری موبایل

در حالی که مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی از آغاز طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه از روز گذشته (جمعه) خبر داده است، مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات می‌گوید هنوز مقدمات لازم برای اجرای طرح رجیستری تلفن همراه مهیا نشده است!
اظهارات متناقض وزارت ارتباطات و سازمان تعزیرات در خصوص اجرایی شدن طرح رجیستری موبایل

به گزارش خبرنگار سیتنا، در خبری که سایت وزارت ارتباطات به نقل از محمد رضا فرنقی‌زاد، مدیر روابط عمومی این وزارت در خصوص طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه منتشر کرده، آمده است: از شش ماه گذشته جلسات متعددی توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وزات صنعت، معدن و تجارت برگزار شده است تا تصمیم گیری لازم برای زمان و نحوه اجرای این طرح صورت گرفت و در این جلسات مقرر گردید که پس از انجام و تمهیدات اولیه، این طرح به صورت آزمایشی اجرایی گردد.

فرنقی زاد افزود: هنوز مقدمات لازم برای اجرای طرح رجیستری تلفن همراه مهیا نشده است و قطعاٌ قبل از اجرای طرح اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

در همین حال، عبدالمجید اجتهادی، مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات در گفت‌وگوی امروز (شنبه) خود با خبرگزاری تسنیم، خبر از آغاز طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه از روز گذشته (جمعه) داده است.

اجتهادی با بیان اینکه برخی قصد دارند طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه را تحت الشعاع قرار دهند، گفته است که به‌روی این طرح کارهای مطالعاتی خوبی انجام شده است.

گفتنی است؛ این طرح با هدف مبارزه با قاچاق تلفن همراه و واردات غیرقانونی موبایل به داخل کشور صورت می گیرد و پس از آغاز اجرای طرح، در صورت ورود غیرقانونی گوشی تلفن همراه، اجازه فعال کردن سیم کارت روی آن داده نمی شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-23 13:35

افزودن دیدگاه جدید