کد مطلب: 

188896

تصاویر دروغ شبکه‌های اجتماعی پس از حمله‌ی تروریستی نیس!

پس از حمله به مردم در شهر نیس فرانسه، مانند گذشته فورا شایعه‌ها و خبرها و تصاویر مختلفی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
تصاویر دروغ شبکه‌های اجتماعی پس از حمله‌ی تروریستی نیس!

به گزارش سیتنا، کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری مدعی ارتباط آنها با حمله نیس شدند.

در این بین تصویر یک مرد "سیک" بارها و بارها به عنوان مسؤول حمله نیس منتشر شد. تصاویر این "سیک"جوان حتی به وسیله فتوشاپ بارها دستکاری و به عنوان تروریست منتشر شده است.


 

بازگشت جوان مکزیکی

تصویر یک جوان مکزیکی بارها به عنوان قربانی حملات تروریستی مختلف منتشر شده است. عکس این مرد مکزیکی یکبار دیگر به عنوان قربانی حادثه شهر نیس منتشر شد.

پیشتر ناظران در گزارشی به این موضوع پرداخته بود. عکس این فرد مکزیکی پیش از این به عنوان قربانی عملیات تروریستی خطوط هواپیمایی مصر، کلوپ همجنسگرایان امریکا و همینطور عملیات تروریستی در فرودگاه استانبول منتشر شده بود.

این بار افرادی که دست به انتشار عکس او با توضیحات دروغ زده‌اند حتی پلیس فرانسه را نیز درگیر ماجرا کرده و در یک توییت خطاب به پلیس فرانسه گفته‌اند:"من به دنیال برادر خود می‌گردم. نام او روبرت است و او را نمی‌توانم پیدا کنم. ما در نیس هستیم. کمک"

عکس او همچنین به عنوان فردی که در آتش‌سوزی در اطراف برج ایفل زخمی شده، منتشر شده است.

یک قربانی غیرواقعی مکزیکی دیگر

یک زن دیگر نیز به عنوان فردی که در عملیات تروریستی نیس کشته شده، منتشر شده است. عکس او حتی توسط روزنامه زرد "دیلی میل"انگلیس نیز به عنوان یکی از قربانیان عملیات تروریستی نیس منتشر شده است. او نیز قربانی این شوخی کاربران مکزیکی شده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های مکزیکی، این زن ماه‌ها است که قربانی این دست شوخی‌های آنلاین است. این زن پس از انتشار عکسش به عنوان یکی قربانی عملیات تروریستی نیس در تویتر اعلام کرد که زنده است.

دیلی میل: خانواده‌های سرگردان برای یافتن عزیزان گمشده خود در نیس رو به شبکه‌های اجتماعی آورده‌اند.

پاسخ زن مکزیکی: این عکس من است، آخرین باری که چک کردم زنده بودم اما به خاطر منتشر کردن بهترین عکسم از شما متشکرم.

برادری که در نیس کشته نشد

فردی نیز با انتشار یک توییت مدعی شده است که برادرش در عملیات تروریستی نیس کشته شده است. اما تنها با نگاهی به توییت‌های بعدی و قبلی آن می‌توان به راحتی متوجه شد که این فرد تنها با هدف شوخی کردن دست به انتشار این خبر دروغ زده است. خبر دروغی که بیش از 4000 بار ریتوییت شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-20 15:20

افزودن دیدگاه جدید