کد مطلب: 

188845

تمدید فرصت نام‌­نویسی دانشجویان برای استفاده از جایزه‌­های تحصیلی بنیاد نخبگان

مهلت نام‌­نویسی دانشجویان متقاضیِ بهره­‌مندی از جایزه­‌های تحصیلی بنیاد در سال تحصیلی 96-1395 در همۀ مقاطع (کارشناسی، کارشناسی­ ارشد و دکتری) تا تاریخ 1395/5/10 تمدید شد.
تمدید فرصت نام‌­نویسی دانشجویان برای استفاده از جایزه‌­های تحصیلی بنیاد نخبگان

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع‎رسانی بنیاد ملی نخبگان، پیرو اعلام شرایط انتخاب دانشجویان برترِ دانشگاه‌­ها برای استفاده از جایزه­‌های تحصیلی بنیاد ملّی نخبگان در سال تحصیلی96-1395؛ و با توجه به درخواست­ تعدادی از دانشگاه­‌های کشور مبنی بر تمدید فرصت نام­‌نویسی دانشجویان، موارد زیر به استحضار می­‌رسد:

1. مهلت نام­‌نویسی دانشجویان متقاضیِ بهره­‌مندی از جایزه­‌های تحصیلی بنیاد در همۀ مقاطع (کارشناسی، کارشناسی­ارشد و دکتری) تا تاریخ  1395/5/10 تمدید می­‌شود. دانشجویان برای نام­‌نویسی لازم است اطلاعات موردنیاز را در پایگاه اطلاعاتی بنیاد (به نشانی http://soraya.bmn.ir) بارگذاری و نسبت به ثبت درخواست استفاده از جایزۀ تحصیلی اقدام کنند.

2. بنیادهای نخبگان استانی حداکثر تا تاریخ 1395/5/15، فهرست و اطلاعات اولیۀ دانشجویان متقاضی را در اختیار دانشگاه‌­های هر استان قرار خواهند داد.

3. دانشگاه­‌ها پس از راستی­‌آزمایی اطلاعاتِ دانشجویان، فهرست دریافتی را حداکثر تا تاریخ 1395/6/5 به بنیادهای نخبگان استان متبوع خود عودت خواهند داد.

4. بنیادهای نخبگان استانی حداکثر تا تاریخ 1395/6/20، فهرست ارزیابی شده را در اختیار بنیاد ملّی نخبگان قرار خواهند داد و بنیاد ملّی فهرست نهایی را همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به دانشجویان و دانشگاه‌­ها اعلام خواهد کرد.

5. مراحل قبل برای دانشجویان نوورود از تاریخ 1395/7/1 آغاز و تا تاریخ 1395/8/10 به پایان خواهد رسید.

یادآوری­های مهم

1.     دانشجویان برای بهره­‌مندی از جایزه­‌های تحصیلی بنیاد باید در دورۀ مجاز تحصیلی خود (کارشناسی حداکثر چهارسال، کارشناسی­ ارشد حداکثر دو سال، و دکتری تخصصی حداکثر چهار و نیم­‌سال) باشند. علاوه بر این باید بر اساس فعالیت­‌های نخبگانی خود حائز بالاترین امتیاز در قیاس با سایر دانشجویان قرار گیرند.

2.     اطلاعات مربوط به جایزه­‌های تحصیلی بنیاد ملّی نخبگان از طریق وبگاه بنیاد (به نشانی http://www.bmn.ir) در دسترس است.

3.     بنیادهای نخبگان هر استان، آمادگی پاسخ­‌گویی به دانشگاه­‌ها و دانشجویان آن استان را داراست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-17 13:07

افزودن دیدگاه جدید