کد مطلب: 

188770

کامنت‌بازی کاربران ایرانی؛ از مسی تا دیمیتری پایت، از دختر اوباما تا ترامپ

چندی پیش دسته‌ای از کاربران ایرانی، صفحه مسی، بازیکن فوتبال آرژانتین را پر از کامنت‌هایی کردند که آوازه‌اش در بسیاری از رسانه‌های جهان پیچید. این‌بار اکانت اینستاگرام دختر باراک اوباما آماج کامنت‌گذاری کاربران ایرانی شد.
کامنت‌بازی کاربران ایرانی؛ از مسی تا دیمیتری پایت، از دختر اوباما تا ترامپ

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از خبرگزاری رسمی آلمان، برخی از کاربران فارسی‌زبان در سالگرد برجام، صفحه اینستاگرام دختر باراک اوباما را کامنت‌باران کردند. برخی از این کامنت‌ها درخواست‌هایی از اوباما، رئیس‌جمهور آمریکاست که با زبان طنز مطرح شده‌اند. پس از مدتی کوتاه مالیا اوباما اکانت خود را پرایوت کرد. برخی از کاربران ایرانی با پیغام فرستادن برای مالیا اوباما از او دلجویی کردند که او هم برخی از آنها را در صفحه‌ی خود منتشر کرد.

هجوم ایرانی‌ها به صفحه فیس‌بوک مسی

به گزارش سیتنا، بعد از نتیجه قرعه‌کشی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴، پس از اینکه مشخص شد ‌تیم ملی فوتبال ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه است، صفحه فیس‌بوک لیونل مسی مهاجم بارسلونا و تیم ملی آرژانتین، پر شد از ده‌ها هزار کامنت توهین‌آمیز به زبان فارسی.

کاربران ایرانی دست از سر مسی برنمی‌دارند

به گزارش سیتنا، لیونل مسی اما بار دیگر آماج حمله‌های برخی کاربران ایرانی در صفحه‌های اجتماعی قرار گرفت. انتشار عکس شادی گل مسی و آنخل دی‌ماریا پس از پیروزی مقابل تیم ایران، که برای خوش‌آمد گویی به این مهاجم برای حضورش به اینستاگرام انتخاب شده بود، خاطره گل مسی در جام جهانی به ایران را زنده کرد و صفحه‌ی او پر شد از کامنت‌های فارسی. دیداری که با تک گل مسی به سود آرژانتین به اتمام رسید.

دیمیتری پایت، مغضوب کاربران ایرانی

به گزارش سیتنا، چند دقیقه پس از پایان بازی فینال میان پرتغال و فرانسه در جام ملت‌های اروپا کاربران ایرانی به صفحه‌ اینستاگرام دیمیتری پایت حمله و به او توهین کردند. دسته‌ای دیگر از کاربران هم همان‌جا به این توهین‌ها اعتراض کردند. در بازی فینال برخورد دیمیتری پایت با رونالدو باعث مصدومیت ستاره پرتغال شد. فردوسی‌پور، گزارشگر این بازی در شروع نیمه دوم گفته بود: «گویا هموطنان حسابی از خجالت پایت درآمده‌اند...»

نگرانی اینستاگرامی دی‌کاپریو و محبت اینستاگرامی کاربران ایرانی

به گزارش سیتنا، لئوناردو دی‌کاپریو اردیبهشت ماه امسال در صفحه‌ی اینستاگرام خود عکسی از دریاچه ارومیه منتشر کرد. او در کنار عکس پست‌شده نوشت: «این دریاچه که وسیع‌ترین دریاچه نمکی خاورمیانه بوده، به دلیل تغییرات اقلیمی، سدسازی و کاهش بارندگی تنها ۵ درصد آبی را دارد که دو دهه پیش داشته است.» پست اینستاگرامی دی‌کاپریو با واکنش"البته مثبت" کاربران ایرانی روبرو شد و پای این پست پر شد از کامنت‌هایی به زبان فارسی.

حمله به صفحه‌شخصی زایتسف، بازیکن تیم ملی والیبال ایتالیا

به گزارش سیتنا، تیم ملی والیبال ایتالیا در یکی از رقابت‌های لیگ جهانی ۲۰۱۴ برابر ایران با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شده بود. ایوان زایتسف، ستاره این تیم پس از بازی در صفحه شخصی خود اظهار داشت: «تیم بزرگ پیروز شد؛ خداحافظ تریسته زیبا» و «چه اتفاقی افتاد برای دوستان ایرانی؟ ۳بر صفر؟». این جمله‌ها باعث شد، برخی از کاربران ایرانی به صفحه شخصی ایوان زایتسف، هجوم بیاورند و به وی اعتراض کنند.

ترامپ هم در امان نیست

به گزارش سیتنا، در صفحه‌ی اینستاگرام دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ هم می‌توان کامنت‌های کاربران ایرانی را دید؛ کامنت‌هایی کمتر طنز و بیشتر توهین‌آمیز.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-14 12:45

افزودن دیدگاه جدید