کد مطلب: 

188627

توافق بنیاد ملی نخبگان و صنایع ارتباطی آوا در زمینه‌ی اشتغال نخبگان

طی توافقی بین بنیاد ملی نخبگان و شرکت صنایع ارتباطی آوا زمینه های جذب و بکارگیری از میان نخبگان و استعدادهای برتر در رشته های مختلف و در زیر مجموعه های این شرکت پس از انجام مصاحبه و بررسی های تخصصی فراهم شده است.
توافق بنیاد ملی نخبگان و صنایع ارتباطی آوا در زمینه‌ی اشتغال نخبگان

به گزارش سیتنا، سایت بنیاد ملی نخبگان خبر داد: در راستای برنامه های توانمندی سازی، جذب و اثرگذاری نخبگان و استعدادهای برتر در جامعه، طی توافقی بین بنیاد ملی نخبگان و شرکت صنایع ارتباطی آوا زمینه های جذب و بکارگیری از میان نخبگان و استعدادهای برتر در رشته های مختلف و در زیر مجموعه های این شرکت پس از انجام مصاحبه و بررسی های تخصصی فراهم شده است، لذا از تمامی نخبگان و استعدادهای برتر تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان تقاضا می شود که جهت ثبت نام برای بکارگیری در این شرکت اطلاعات خود را در سامانه بنیاد ثبت کنند.

صنایع ارتباطی آوا

صنایع ارتباطی آوا طراح و سازنده تجهیزات مخابراتی نسل جدید با تمرکز بر حوزه VOIP و NGN و IMS می باشد و واحد طراحی و توسعه این شرکت با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی سبد محصولات آوا در حال گسترش فعالیت های خود است.

در این راستا صنایع ارتباطی آوا اقدام به جذب افراد واجد شرایط می نماید که در زمینه های تعیین شده دارای مهارت، استعداد و علاقه مندی در سطح عالی باشند.

علاقمندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به سایت www.ava.ir مراجعه نموده و یا از طریق نشانی پست الکترونیک research@ava.ir تماس حاصل نمایید.

شرایط استخدام:

محل کار: دفتر طراحی و توسعه این شرکت واقع در پردیس شمالی دانشگاه تهران (کارگر شمالی)

نوع استخدام: تمام وقت

حداقل مدرک تحصیلی لازم: کارشناسی در رشته های مرتبط به فناوری اطلاعات

عنوان شغل1: طراح نرم افزار و شبکه

مهارت و علاقه مندی لازم جهت شغل 1: طراحی سیستم های embedded، برنامه نویسی Java ،PHP ،PERL ،C، سیستم عامل هایiOS ، Linux، Android

عنوان شغل 2: طراح سخت افزار

مهارت و علاقه مندی لازم جهت شغل 2: طراحی مدارات پردازش صدا و تصویر، رمزنگاری، DSP و میکروکنترلر

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-09 10:37

افزودن دیدگاه جدید