کد مطلب: 

188352

نرم‌افزار نسیم قرآنی رونمایی شد

برای اولین بار در کشور نرم افزار قرآنی مبتنی بر تلفن همراه با امکانات رایج پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی راه اندازی شد.
نرم‌افزار نسیم قرآنی رونمایی شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، پروژه ساخت این نرم‌افزار حدود دو سال پیش آغاز شد و ابتدا در قالب شبکه‌های اجتماعی فعال بود و به دلیل نوآوری‌هایی که در زمینه قرآن داشت سبب شد که از قالب شبکه‌های اجتماعی به شبکه پیام رسان تبدیل شود. این نرم افزار توسط بنیان نوآوری الکترونیک (elenoon.ir) راه اندازی شده و هم اکنون در سه بخش فعال است.

امکان مشاهده متن قرآن به همراه ترجمه و صوت، ایجاد و برگزاری مسابقات قرآنی، گفتگوی کاربران با یکدیگر،  ایجاد گروه های قرآنی و بحث و تبادل نظر،  ایجاد کانال های قرآنی و امکان انتشار انواع محتوای قرآنی از قبیل متن، عکس، فیلم و صوت از برخی ویژگی های این نرم افزار است.

در این نرم‌افزار ترجمه‌ها به صورت جزء به جزء و حزبی و حتی تک آیه‌ای است.  علاقمندان و  تمام موسسات و نهادهای فعال مذهبی و قرآنی می توانند این نرم افزار را از کافه بازار دانلود نمایند.

این نرم افزار سه شنبه 8 تیرماه با حضور سید مرتضی موسویان، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال،در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن رونمایی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-06-29 13:43

افزودن دیدگاه جدید