کد مطلب: 

188341

فراخوان پیوستن کاربران ایرانی به کمپین «محتوای خوب»

همزمان با لیالی قدر «نزول قرآن» و به برکت نام مقدس امیر مومنان حضرت علی (ع) ، با هدف فرهنگ سازی و تولید و ترویج محتوای خوب و مفید در فضای مجازی، کمپین «محتوای خوب» از سوی سایت «آی سی تی پرس» راه اندازی شد.
فراخوان پیوستن کاربران ایرانی به کمپین «محتوای خوب»

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، محمد فواد رحمان سرشت مدیرمسئول  سایت خبری ICTPRESS، گفت: با توسعه کاربری شبکه های اجتماعی و رشد فزاینده استفاده کاربران ایرانی از اینترنت و فضای مجازی، فرهنگ سازی مناسب برای توسعه کاربری مفید و خوب از این فناوری امری مهم بنظر میرسد.

وی در ادامه تاکید کرد: این در حالی ست که با ضریب نفوذ 120 درصدی تلفن همراه در ایران و رشد کاربری اینترنت تا مرز نیمی از جمعیت کشور، اقشار مختلف جامعه در سنین و سطوح مختلف، خواسته یا ناخواسته مشغول فضای مجازی شده اند.

وی گفت: در این مورد با توجه به رسالت شبکه خبری ICTPRESS بر تولید محتوای بومی و مفید برای استفاده جامعه اطلاعاتی ایران، فراخوان راه اندازی کمپین تولید و ترویج «محتوای خوب» همزمان با شبهای پرفیض قدر در ماه مبارک رمضان از سوی این شبکه اعلام می شود تا گامی در جهت فرهنگ سازی در کاربری فضای مجازی در ایران و ارتقاء سطح محتوای رایج در اینگونه فضاها باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر هر کاربر ایرانی به تولید یا انتشار یا بازنشر حتی یک مطلب یا #محتوای_خوب و مفید اقدام کند زمینه فکری اولیه برای گام نهادن در مسیر فرهنگ سازی گروهی در راستای کمک به سالم سازی فضای مجازی ایجاد میشود.

حال آنکه ادامه این راه و گسترش آن میتواند زمینه مناسبی را برای توسعه کاربری مفید و خوب در فضای مجازی خصوصا در میان کاربران نوجوان و جوان کشور فراهم سازد.

مدیرمسوول سایت ICTPRESS گفت: امیدواریم بتوانیم از این طریق به سالم سازی فضای اطلاعاتی شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها و مانند آن در میان کاربران ایرانی و بواسطه نگاه دلسوزانه خود آنها، کمک کنیم؛ بنابراین از این طریق همه کاربران فضای مجازی را دعوت میکنیم به این کمپین فرهنگی بپیوندند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-06-28 17:55

افزودن دیدگاه جدید