کد مطلب: 

188322
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت:

اقتصاد مقاومتی و شبکه‌ی ملی اطلاعات با جوابگو بودن محقق می‌یابد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت به سمت مشتری مداری حرکت می کند و برای نیل به این هدف باید رضایت مشتریان را جلب کنیم و از قالب انحصار خارج و وارد عرصه رقابت شویم.
اقتصاد مقاومتی و شبکه‌ی ملی اطلاعات با جوابگو بودن محقق می‌یابد

به گزارش سیتنا، مهندس محمد جواد جهرمی، معاون وزیر ارتباطات، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت که در  جلسه‌ی ارتباطات بین الملل معاونت بهره برداری و مدیریت شبکه و معارفه‌ی جمعی از مدیران جدید شرکت ارتباطات زیرساخت  سخن می گفت، افزود: درست است که حاکمیتی هستیم اما باید به سراغ مشتری برویم و علاوه بر پاسخگویی به مشکلات، رضایتشان را جلب و از آنان قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: انتظار بنده در این چارچوب این است که ما بایستی SLA با مشتریان داشته باشیم و کیفیت خدماتمان را بالا ببریم حتی جریمه هم برای کیفیت نامطلوب بپردازیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اضافه کرد: باید تحول را از خودمان شروع کنیم و خود را پاسخگو به اپراتورها بدانیم تا آنها نیز به مردم و کاربر نهایی پاسخگو باشند.

جهرمی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی و شبکه ملی اطلاعات با جوابگو بودن تحقق خواهد یافت و امروز انتظارات از شرکت ارتباطات زیرساخت بالاست و تکلیفی که بر عهده ما گذاشته شده است بسیار سنگین است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به رشد چشمگیر پهنای باند دیتا گفت: در سال 88 پهنای باند 13 گیگ با سه میلیون کاربر بود  که خرداد 92 به چهارو نیم میلیون مشترک با 72 گیگ رسید و این نشان می دهد زیرساخت رشدی را با توجه به بازار تجربه کرده است، اما یکباره در سال 92  با جهش در شمار کاربران این آمار به 34 میلیون کاربر پهن باند در کشور رسید که  این فشار مضاعفی به زیرساخت وارد کرد که خوشبختانه بخش توسعه، نگهداری شرکت از این آزمون سربلند بیرون آمد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، خاطرنشان کرد: این دستاورد تلاش شما بود که وقت گذاشتید تا سرویس خوب و با ارزش به مردم ارایه  شود، تکلیف ما توسعه شبکه ملی اطلاعات است و یکی از سرویس های این  شبکه اینترنت است که با نظارت دقیق تر  کیفیت سرویس ها بهتر می شود و ما برای رسیدن به این مهم نیازمند یک آغاز مجدد به سمت هدف بزرگتر هستیم که لازمه آن آوردن نیروهای تازه نفس با کار جدید و ایده های جدید به این سمت است و ما برای این کار نیاز به تحول و اصلاح فرآیندها در دیتا داریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-06-26 16:15

افزودن دیدگاه جدید