کد مطلب: 

187862
مدیرعامل رایتل، خبر داد:

توافق نهایی رایتل با سه اپراتور مجازی تلفن همراه

مدیرعامل رایتل از نهایی شدن مذاکرات همکاری این اپراتور با سه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) از بین شش شرکت مذاکره شونده خبر داد که قرارداد با "کیش‌سل پارس" به امضاء رسیده و قرارداد با "شاتل" و "های‌وب" نیز طی هفته‌ی آتی به امضاء می‌رسد.
توافق نهایی رایتل با سه اپراتور مجازی تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه صبح امروز و در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ی رایتل و برخی اپراتورهای اینترنتی برای کاهش تعرفه‌ی ترافیک داخلی برای کاربران نهایی، از امضای قرار‌داد همکاری رایتل با یک MVNO به نام کیش‌سل پارس (متعلق به بانک سامان) خبر داد.

مدیرعامل اپراتور سوم همچنین اظهار کرد: با شرکت‌های شاتل و های‌وب هم مذاکرات ما نهایی شده و این قرار‌داد در هفته‌ی آینده به امضاء خواهد رسید.

صدری از فناپ به عنوان دیگر شرکتی که مذاکرات آن برای همکاری به عنوان اپراتور مجازی در مراحل پایانی قرار دارد یاد کرد و متذکر شد: در این خصوص با دو شرکت دیگر هم مذاکراتی صورت گرفته است.

وی همچنین عنوان کرد: از زمانی که مجوزهای موقت برای فعالیت برخی شرکت‌ها به عنوان اپراتور مجازی صادر شد با شش شرکت در این زمینه به مذاکره پرداخته‌ایم.

مدیرعامل اپراتور سوم در بخش دیگری از صحبت‌های خود نیز به بحث کیفیت خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت اشاره کرد و گفت: در ارتباط با کیفیت سرویسی که در اختیار کاربر نهایی قرار می‌گیرد بخشی از این موضوع به شرکت زیرساخت و بخشی دیگر به خود اپراتورها و شرکت‌های ارائه‌کننده‌ی خدمات مربوط می‌شود.

وی در پایان گفت: قطعا کیفیت ارائه‌ی سرویس شرکت زیرساخت نسبت به سال گذشته بهبود قابل توجهی داشته است و به همین دلیل در شرایطی که ما نوروز سال 1394 روزانه حدود 57 ترابایت مصرف اینترنت داشتیم امسال این رقم به حدود روزانه 200 ترابایت با کیفیت بسیار خوب رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-06-08 14:39

افزودن دیدگاه جدید